مصدع اوقات
الذهاب إلى القناة على Telegram
880
المشتركون
-124 ساعات
+137 أيام
+11030 أيام
أرشيف المشاركات
880
جای باصفای درخت دار در تهران یا اطرافش که جمعه صبح بتونی پاشی بری پیکنیک بهم معرفی میکنید؟
https://telegram.me/BChatBot?start=sc-408446-C5PUSFq
880
اسم این بیماری که یهو مغزت بگه «آهای آدم پارسال امروز آدم خوشحالتری بودی» و بعد مدارکش رو ارائه و تو ذهنم پخش کنه رو میذارم بیماری اینستاگرام، چون نه مادرجنده من نمیخوام ببینم on this day 1 year ago today کجا و با کی بودم. دست از سرم بردار.
880
Repost from سفاهت 3.0
تلخ ترین حرفی که امروز میشنوی:
تو همین الان اون صفات والدین ات که ازشون بدت میاد رو توی رفتار هات داری
و فقط در غالب متفاوتی بروز میدی
880
شوخیِ جنسی کردن مخصوصا از مدل کارمندیش، خیلی سخیف و رقتانگیزه ولی رقتانگیزتر، اون شخصیه که به این شوخیها میخنده. اون طفلکی دیگه هیچی برای از دست دادن نداره.
880
بعضی چیزها خیلی خوشگل و جالب به نظر میرسن تا اینکه قیمتشون رو میبینم و بعدش، نه دیگه اونقدرها هم ارزش ندارن. بدون اونا هم دووم میارم.
880
تو غذات رو زیاد میجوی، دندونهات زود به زود خراب میشن، مجبوری هر بار میلیون میلیون پول دندون پزشکی بدی؛ من غذام رو کم میجوم، دندونهام سالم میمونن، عوضش ماهی ۱۰۰ هزار تومن نولپازا ۴۰ میخورم و در پیری سرطان معده میگیرم. حالا فهمیدی که من کی هستم؟(ژوزه مورینیو)
880
احساس میکنم راننده اتوبوسها قانونی بین خودشون دارن تحت این عنوان که اگر تو ماشین بهنام بانی نذاری و صداش رو برای مسافر زیاد نکنی بیغیرتی.
880
منطقا روز جهانی لانگ دیستنس نباید وجود میداشت. اگه به فرض محال میشد مجموع ۱۲ ساعت از یک روز و ۱۲ ساعت دیگه، از یه روز دیگه رو باهم یک روز دونست و تازه این دو روز مذکور توی هر سال با سال قبل فرق میکرد و تاریخ مشخصی نبود، اونوقت شاید بقیه هم میفهمیدن که لانگدیستنس به همین اندازه کسشر، کیری، بلاتکلیف و زجردهندهست.
880
عموم ویدیوی اون مردک کت و شلواری که داره میگه خانمها برای جلب توجه آرایش میکنن رو برام فرستاده. درسته؛ عموم ریشاش پروفسوریه.
880
ببخشید من متوجه نشدم، الان هدفش از اعلام بلوچ بودن این بود که بگه تو قتل حرفهای و متخصصه؟
880
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
تهران یکی از بهترین اردیبهشتهای چند سال اخیرشو داره تجربه میکنه، هم آفتابیپرسنا راضی هم ما ابریپرسنا راضی. هم طرفدارای گرما راضی هم طرفدارای سرما. توروخدا همینجور بمون.
_نیتی/Castaway_
@uttweet
880
آره عزیزم زودتر با ماشین کیریت برو وسط جنگل کمپینگ، با صدای خیلی بلند تو جنگل آهنگ پلی کن، آشغالات رو همونجا ول کن و بعد بیا در مورد احترام به طبیعت استوری بذار. نه چه اشکالی داره آخه؟ به هر حال مادرجنده که شاخ و دم نداره.
880
نظری که آدمها بابت قیافهتون میدن به کیرتون هم نباشه، این کسکشها معتقدن زندایا الههی زیباییه.
880
رابطهی تاکسیک فقط رابطهی بنده با درس. اذیتم میکنه، حوصلهش رو ندارم، بعد که میخونمش و چیز یاد میگیرم، یا وقتی که نمرهم خوب میشه، حاضرم دوباره همهی اون حرص خوردنها رو تحمل کنم که یه چیز جدید یاد بگیرم و ببینم نمرهم خوب شده. نمیتونم باهاش کات کنم چون academic validation واقعا شیرین. (من فرهادم)
880
ببین پیر سگ عزیز، قبلا هم گفتم و باز هم میگم؛ اینکه جوانها جاشون رو بهت بدن یک "لطفه"، نه "وظیفه". پس اگر جوانی این لطف رو در حقت نکنه بیادب یا سنگدل نیست. صرفا نمیخواد بهت لطف کنه. یا نیازی نمیبینه و یا شرایطش رو نداره. هیچ حقی برای تو وجود نداره که اوقات تلخی کنی یا زیر لب کسشر بارش کنی. اما باز هم اگر خیلی ناراحتی، حتما پرت کردن خودت داخل ریل قطار، یا جلوی اتوبوس رو امتحان کن. هم خیلی سریعتر و راحتتر جواب میگیری، هم اعصاب کسی رو در مکانهای عمومی خورد نمیکنی.
880
بیا تهران مادرکسه. این گرد و خاکهات هم هی به بهانه باد بریز توی چشم ما. بخش زیاد دیگریش هم که میکنی توی ریهمون، باز هم چک کردی دیدی چیزی مونده حتما بکنش توی کونمون. اصلا تعارف نکن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
