مصدع اوقات
رفتن به کانال در Telegram
867
مشترکین
+124 ساعت
+127 روز
+10030 روز
آرشیو پست ها
866
تو غذات رو زیاد میجوی، دندونهات زود به زود خراب میشن، مجبوری هر بار میلیون میلیون پول دندون پزشکی بدی؛ من غذام رو کم میجوم، دندونهام سالم میمونن، عوضش ماهی ۱۰۰ هزار تومن نولپازا ۴۰ میخورم و در پیری سرطان معده میگیرم. حالا فهمیدی که من کی هستم؟(ژوزه مورینیو)
866
احساس میکنم راننده اتوبوسها قانونی بین خودشون دارن تحت این عنوان که اگر تو ماشین بهنام بانی نذاری و صداش رو برای مسافر زیاد نکنی بیغیرتی.
866
منطقا روز جهانی لانگ دیستنس نباید وجود میداشت. اگه به فرض محال میشد مجموع ۱۲ ساعت از یک روز و ۱۲ ساعت دیگه، از یه روز دیگه رو باهم یک روز دونست و تازه این دو روز مذکور توی هر سال با سال قبل فرق میکرد و تاریخ مشخصی نبود، اونوقت شاید بقیه هم میفهمیدن که لانگدیستنس به همین اندازه کسشر، کیری، بلاتکلیف و زجردهندهست.
866
عموم ویدیوی اون مردک کت و شلواری که داره میگه خانمها برای جلب توجه آرایش میکنن رو برام فرستاده. درسته؛ عموم ریشاش پروفسوریه.
866
ببخشید من متوجه نشدم، الان هدفش از اعلام بلوچ بودن این بود که بگه تو قتل حرفهای و متخصصه؟
866
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
تهران یکی از بهترین اردیبهشتهای چند سال اخیرشو داره تجربه میکنه، هم آفتابیپرسنا راضی هم ما ابریپرسنا راضی. هم طرفدارای گرما راضی هم طرفدارای سرما. توروخدا همینجور بمون.
_نیتی/Castaway_
@uttweet
866
آره عزیزم زودتر با ماشین کیریت برو وسط جنگل کمپینگ، با صدای خیلی بلند تو جنگل آهنگ پلی کن، آشغالات رو همونجا ول کن و بعد بیا در مورد احترام به طبیعت استوری بذار. نه چه اشکالی داره آخه؟ به هر حال مادرجنده که شاخ و دم نداره.
866
نظری که آدمها بابت قیافهتون میدن به کیرتون هم نباشه، این کسکشها معتقدن زندایا الههی زیباییه.
866
رابطهی تاکسیک فقط رابطهی بنده با درس. اذیتم میکنه، حوصلهش رو ندارم، بعد که میخونمش و چیز یاد میگیرم، یا وقتی که نمرهم خوب میشه، حاضرم دوباره همهی اون حرص خوردنها رو تحمل کنم که یه چیز جدید یاد بگیرم و ببینم نمرهم خوب شده. نمیتونم باهاش کات کنم چون academic validation واقعا شیرین. (من فرهادم)
866
ببین پیر سگ عزیز، قبلا هم گفتم و باز هم میگم؛ اینکه جوانها جاشون رو بهت بدن یک "لطفه"، نه "وظیفه". پس اگر جوانی این لطف رو در حقت نکنه بیادب یا سنگدل نیست. صرفا نمیخواد بهت لطف کنه. یا نیازی نمیبینه و یا شرایطش رو نداره. هیچ حقی برای تو وجود نداره که اوقات تلخی کنی یا زیر لب کسشر بارش کنی. اما باز هم اگر خیلی ناراحتی، حتما پرت کردن خودت داخل ریل قطار، یا جلوی اتوبوس رو امتحان کن. هم خیلی سریعتر و راحتتر جواب میگیری، هم اعصاب کسی رو در مکانهای عمومی خورد نمیکنی.
866
بیا تهران مادرکسه. این گرد و خاکهات هم هی به بهانه باد بریز توی چشم ما. بخش زیاد دیگریش هم که میکنی توی ریهمون، باز هم چک کردی دیدی چیزی مونده حتما بکنش توی کونمون. اصلا تعارف نکن.
866
ببخشید فقط این رو بگم. من واقعا خواستم، من واقعا برای موندن تلاش کردم، و من لا به لای همون تلاشها تموم شدم. من قبل از خداحافظی با تو، با خودم خداحافظی کرده بودم.
866
منم خوبم، ممنون. چیزی نیست، در حال جلوگیری از گذاشتن پستهایی هستم که فردا صبح موقع بیدار شدن قطعا از گذاشتنشون پشیمون خواهم شد.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
