مصدع اوقات
الذهاب إلى القناة على Telegram
870
المشتركون
-124 ساعات
+87 أيام
+9930 أيام
أرشيف المشاركات
870
ایرانی بودن عالیه. بعد از هر خبری که میخونی هزار بار به خودت میگی کاش این رو نخونده بودم. کاش این رو نمیدیدم. کاش وجود نداشتم.
870
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
چه صبحی شد. کاش میشد همدیگه رو بغل کنیم و بلند بلند ضجه بزنیم.
_شکوه_
@uttweet
870
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
از دانشجوی دانشگاه نیویورک میپرسند چرا تظاهرات میکنید؟ میگه نمیدونم! چون دانشگاه کلمبیا تظاهرات میکنند ما هم اومدیم!
-oint-
@uttweet
870
Repost from Hector
بچهها شما رو هم گذشته فریب داد، حال عذابم میدهد و آینده به وحشت انداخت یا فقط من و اون پیرمرده اینطوری هستیم؟
870
مردهایی که با دادن حق طلاق به زن مشکل دارن شاید به زبون نیارن ولی دلشون برا اون خری که تو روستا با دوستاشون چندنفری میکردنش تنگ میشه
870
بالاخره با فعالیتهای مفید و سالم طبق برنامهم تونستم اسکرین تایمم رو به روزی ۲۲ دقیقه کاهش بدم😍 (ساعت دوازده و بیست و دو دقیقهست)
870
زندگی بنده باید همونجا تو ۶ سالگی که روی بطری شیرکاکائوی پاک دستمال میذاشتم و دور سرش رو کش میبستم و به همه میگفتم این یه مرد عربه، بابد همونجا تو اوج تموم میشد
870
نمیشه تاثیر اصلی خانواده و ضعف شدید تو سیستم آموزشی رو نادیده گرفت، اما وجود دلایل اصلی، چیزی از دلالت دلایل فرعی کم نمیکنه.
870
درسته که مدارس سمپاد وضعیت بهتری نسبت به مدارس دولتی داشتن اما اگه فشار و انتظاراتی که تو مدرسه به دانشآموز تحمیل میشد رو در نظر نمیگیرید دو حالت داره:
۱. یا واقعا تو مدرسهی خوبی بودید و شانس آوردید
۲. یا احتمالا اصلا تو این مدارس نبودید و تصور فضاییای نسبت به خوب بودنش دارید.
سمپاد برای دانشآموزای استرسی و کمالگرا از زهرمار هم بدمزهتره. از این نگاه کیریتون که چون کسی تو سمپاد درس خونده و از خدمات آموزشی بهتری بهرهمند بوده، پس حق اعتراض به این مدارس رو نداره حالت تهوع بهم دست میده. احتمالا خیلیهاتون اگه تو اون جهنم درس میخوندید حتی توان ادامه دادن هم نداشتید. از خوردن گوه دست بردارید و قاشقهاتون رو برای کارهای مفیدتری استفاده کنید، مثل کردن تو کونتون. ممنون.
870
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
از کسایی که رفتارشون نسبت به آدمای ضعیف تحقیرآمیزه، اما نسبت به افراد قوی چاپلوسانه برخورد میکنن، متنفرم.
_Morning star_
@uttweet
870
به یاد روزهای شیرین و احمقانهی نوجوانی. مردی رو به قدری دوست داشتم که هنوز هم شنیدن آهنگهاش آرومم میکنه. (به جز دخترهای ۱۴ ساله هیچکس نمیفهمه چی میگم)
870
بعد از مشاهدهی همکلاسیهام به این نتیجه رسیدم که بعد از این برای هرکس چیزی رو توضیح دادم و نفهمید، ازش میپرسم رشتهت انسانیه؟ اگه گفت آره ادامه نمیدم
870
واقعا دیگه روان و حوصله چیدن غرهام در جملات رو ندارم. میگم "عوض شدن جای مردها و زنها در بیآرتی"، دیگه خودتون تا تهش رو برید. رکیک هم برید. خیلی رکیک. ممنون.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
