ar
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

الذهاب إلى القناة على Telegram
870
المشتركون
-124 ساعات
+87 أيام
+9930 أيام
أرشيف المشاركات
Dideh Mibandam.mp36.09 MB

عزیزان درخواست موسیقی ارزنده داشتند.

ایرانی بودن عالیه. بعد از هر خبری که می‌خونی هزار بار به خودت می‌گی کاش این رو نخونده بودم. کاش این رو نمی‌دیدم. کاش وجود نداشتم.

‏چه صبحی شد. کاش میشد همدیگه رو بغل کنیم و بلند بلند ضجه بزنیم. _شکوه_ @uttweet

Repost from ژاژخا
انسان از وقتی کتاب نوشت و خوند کسخل شد و دنبال معنای زندگی گشت و وارد دوران ملالت و اضطراب شد. کسکش گندمت رو بکار و زنت رو بکن دیگه، انقدر دنبال کسشر متافیزیک چرا می‌گردی کیرت تو دهن ارسطو بره. پیپرکات @zhazhkha 🐫

مگه نشنیدی آقا گفت دستمال پارچه‌ای و جوراب نیاز نداریم؟
مگه نشنیدی آقا گفت دستمال پارچه‌ای و جوراب نیاز نداریم؟

از دانشجوی دانشگاه نیویورک می‌پرسند چرا تظاهرات می‌کنید؟ میگه نمیدونم! چون دانشگاه کلمبیا تظاهرات می‌کنند ما هم اومدیم! -oint- @uttweet

Repost from Hector
بچه‌ها شما رو هم گذشته فریب داد، حال عذابم می‌دهد و آینده به وحشت انداخت یا فقط من و اون پیرمرده این‌طوری‌ هستیم؟

مردهایی که با دادن حق طلاق به زن مشکل دارن شاید به زبون نیارن ولی دلشون برا اون خری که تو روستا با دوستاشون چندنفری میکردنش تنگ میشه

بالاخره با فعالیت‌های مفید و سالم طبق برنامه‌م تونستم اسکرین تایمم رو به روزی ۲۲ دقیقه کاهش بدم😍 (ساعت دوازده و بیست‌ و دو دقیقه‌ست)

منظورتون از چرخ سوم رابطه چیه؟ شاید یکی بخواد جای دوچرخه ماشین سوار شه

زندگی بنده باید همونجا تو ۶ سالگی که روی بطری شیرکاکائوی پاک دستمال میذاشتم و دور سرش رو کش می‌بستم و به همه میگفتم این یه مرد عربه، بابد همونجا تو اوج تموم می‌شد

نمیشه تاثیر اصلی خانواده و ضعف شدید تو سیستم آموزشی رو نادیده گرفت، اما وجود دلایل اصلی، چیزی از دلالت دلایل فرعی کم نمی‌کنه.

درسته که مدارس سمپاد وضعیت بهتری نسبت به مدارس دولتی داشتن اما اگه فشار و انتظاراتی که تو مدرسه به دانش‌آموز تحمیل می‌شد رو در نظر نمی‌گیرید دو حالت داره: ۱. یا واقعا تو مدرسه‌ی خوبی بودید و شانس آوردید ۲. یا احتمالا اصلا تو این مدارس نبودید و تصور فضایی‌ای نسبت به خوب بودنش دارید. سمپاد برای دانش‌آموزای استرسی و کمالگرا از زهرمار هم بدمزه‌تره. از این نگاه کیری‌تون که چون کسی تو سمپاد درس خونده و از خدمات آموزشی بهتری بهره‌مند بوده، پس حق اعتراض به این مدارس رو نداره حالت تهوع بهم دست میده. احتمالا خیلی‌هاتون اگه تو اون جهنم درس می‌خوندید حتی توان ادامه دادن هم نداشتید. از خوردن گوه دست بردارید و قاشق‌هاتون رو برای کارهای مفیدتری استفاده کنید، مثل کردن تو کونتون. ممنون.

از کسایی که رفتارشون نسبت به آدمای ضعیف تحقیرآمیزه، اما نسبت به افراد قوی چاپلوسانه برخورد می‌کنن، متنفرم. _Morning star_ @uttweet

به یاد روزهای شیرین و احمقانه‌ی نوجوانی. مردی رو به قدری دوست داشتم که هنوز هم شنیدن آهنگ‌هاش آرومم می‌کنه. (به جز دخترهای ۱۴ ساله هیچکس نمی‌فهمه چی میگم)

بعد از مشاهده‌ی همکلاسی‌هام به این نتیجه رسیدم که بعد از این برای هرکس چیزی رو توضیح دادم و نفهمید، ازش میپرسم رشته‌ت انسانیه؟ اگه گفت آره ادامه نمی‌دم

Tame Impala - Breathe Deeper.mp314.38 MB

ناز😭

واقعا دیگه روان و حوصله چیدن غرهام در جملات رو ندارم. میگم "عوض شدن جای مردها و زن‌ها در بی‌آرتی"، دیگه خودتون تا تهش رو برید. رکیک هم برید. خیلی رکیک. ممنون.