ar
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

الذهاب إلى القناة على Telegram
880
المشتركون
-124 ساعات
+137 أيام
+11030 أيام
أرشيف المشاركات
bemiram-man-vaseh-2(arammusic.ir).mp313.22 MB

وای این‌هایی که باهات بدرفتاری می‌کنن و باعث می‌شن تو فکر کنی آدم بدی هستی و بعد تندتند همه‌چیزت رو چک می‌کنن تا بتونن هر جور که شده شبیه تو باشن واقعا خنده‌دار و بیچاره‌ن😭 خب برو کار و زندگی متناسب با شخصیت رقت‌انگیز خودت رو پیدا کن زن. بخدا کونم درد گرفت انقدر سرت رو بردی داخل.

بخاطر خندیدن به چیزی نمیری جهنم خارکسه موقع جهنم رفتنت لیست بلند مادرجنده بازیات اولویت داره به خنده کیریت

نمی‌دونم. هی میام سرم رو گرم کنم، هی میگم درس بخونم، برم بیرون، فیلم ببینم، ولی تهش وسط هرکاری که باشم، یهو به خودم میام و می‌بینم دارم میگم کاش سرنوشت اینطوری نبود. می‌دونی، من همیشه متنفر بودم از اینکه به سرنوشت اعتقاد داشته باشم؛ می‌گفتم مال آدم‌های ضعیفیه که می‌خوان برای ضعیف بودنشون بهونه بیارن‌. ولی الان چی بگم؟ الان دیدم که مسئله‌ی خواستن نیست، آدم نمی‌تونه. نمی‌شه. زورش نمی‌رسه. نمی‌دونم. از همه‌ی این فعل‌های منفی خسته شدم. کاش می‌تونستم، کاش می‌شد. کاش تو زمان بهتری تو رو میدیدم. کاش لااقل چشمات انقدر قشنگ نبودن. شاید اون‌وقت تحمل کردن راحت‌تر بود.

امروز هم شاشیدم تو این مملکتی که باقرخان مترو داره ولی ستارخان نه. آخه جاکشا😭

شاید براتون سوال باشه که بزرگ شدن با پدر و مادر حساس به نمره ممکنه منجر به چی بشه:
شاید براتون سوال باشه که بزرگ شدن با پدر و مادر حساس به نمره ممکنه منجر به چی بشه:

Love Buzz - Nirvana.m4a3.40 MB

کلثوم اکبری نیستم اما به من جنون دست می‌دهد؛ وقتی برف می‌بینم.

یا ابلفضل. تد لاسو می‌خوام.

«اگر این آخر و این عاقبت بود، که جز افسوس هوایی در سرم نیست».

Repost from N/a
نمیخوام از این شهر برم میخوام با مامانم زندگی کنم تا آخرم پولمو بابام بده ولم کنین

بنده از زندگی فقط دو حرف اولش رو‌ می‌خواستم اما دو حرف آخرش نصیبم شد.😔

سلام دوستان کسی از شما هست که یه تراپیست خوب و کاربلد بشناسه؟ اگه آره بره پیشش

یک غریزه‌ مادر ایرانی‌طوری در وجودم دارم که همیشه و در هر حالتی درگیر و نگران تغذیه‌ی پارتنرم هستم؛ حتی اگر باهاش دعوا کرده یا ازش دلخور باشم. یعنی به این صورت که کس زنت‌ها، هیچ اهمیتی نمی‌دهم که الان کدوم قبرستانی هستی، بعد این پیام هم قرار نیست باهات خوب باشم، زنگ بزنی هم مثل سگ برخورد می‌کنم؛ ولی غذایی چیزی خوردی عزیزم؟ یه وقت گشنه نمونی سر کار اذیت شی😩👈👉

تلاش بانو مهستی ستودنیه اما برنده‌ی نهایی همیشه خانم و سرور ما بانو هایده‌ست

این جور به من نگاه نکن😡 آتیش به هستی‌ام نزن😡 مست از می عشق توام طعنه به مستی‌ام نزن😡

دوستان بنده متوجه شدم که شما تا از شمال خارج نشی نمی‌فهمی چقدر هواش اعتیادآوره. دقیقا عین معتادهای بی‌خانمان حاضرم فرش زیر پام رو هم بفروشم ولی هوای شمال رو تنفس کنم.

04 Nirvana - Rape Me.mp36.55 MB

Repost from SUT Twitter
این ترم، ترم سلطان نبود. انشالله ترم بعدی میریم برای مرور این ترم. ×Kim× @sut_tw

I want what they have