ar
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

الذهاب إلى القناة على Telegram
870
المشتركون
-124 ساعات
+87 أيام
+9930 أيام
أرشيف المشاركات
آخرین باری که واقعا عملکرد بامزه و طنزی داشتم سر جلسه‌ی کنکور بود

من همیشه اولویت بودم ولی تو الویه دوست نداشتی

می‌خوام این سه تا فیلم رو ببینم. کدوم برای شروع جالب‌تره؟
Anonymous voting

افرادی که لینک چنل‌های دیلی‌شون رو میذارن تو بیو احتمالا همون‌هایی بودن که تو بچگی با ذوق و شوق دفتر خاطراتشون رو نشونن بقیه میدادن

بشر هرگز نخواهد فهمید که علت کسونه‌واویلابازی مردها حین دردها و مریضیای کوچیک و ساده (مثل سرماخوردگی) چیه.

انقدر بدم میاد از این عقب‌مونده‌هایی که تو زندگی خودشون ریدن، حتی بر حسب شانس هم یک بار یه تصمیم درست تو زندگیشون نگرفتن و بعد میان بقیه رو نصیحت می‌کنن. مادرجنده کی میخوای بفهمی تو خودت درس عبرت هستی؟ مادرها شب‌ها اسمت رو میارن و به بچه‌هاشون میگن اگه نخوابی مثل فلانی بدبخت میشی. اگه هنوز برنامه‌ی شوک پخش میشد اولین نفر با تو مصاحبه می‌کردن و‌ حتی اعضای بدنت هم در روز قیامت علیه‌ت شهادت نمیدن چون حتی اینکه بگن اعضای بدن تو بودن هم براشون خجالت داره. بس کن.

اون لحظه که ذهنت کالری می‌سوزونه تا جمله‌ رو بسازه و دهنت باز میشه و نورون‌های بیچاره بدو بدو پیام عصبی رو به زبونت می‌رسونن که چجوری حرکتش بدی و جمله‌ی «یه فلانمون نشه؟» رو ادا کنی، فقط یادت باشه که چقدر از بدن بدبختت کار کشیدی تا احمق‌تر به نظر بیای

نمیدونم چرا ایرانی عادت داره با گوه ترین چیزا پز بده خب بکیرم که بلد نیستی غذا درست کنی و همون تخم مرغ رو هم خراب میکنی پسفردا گشنت شد بیا کیر منو بخور گوه‌زاده‌ی عقب‌مونده

جدی چرا فکر می‌کنید کارما وجود نداره؟ لابد می‌خواید بگید فرکانس‌های مثبت قانون جذب هم وجود ندارن؟

متن استوری: تو به دنیا اومدی که واقعی باشی، نه بی‌نقص. محتوای استوری: عکس از خود با فیلتر سنگین و ادیت بدن

عکس دونفره‌ی من و شوهر آینده‌م🥰
عکس دونفره‌ی من و شوهر آینده‌م🥰

فکر کنم این ریملی که خریدم خرابه. هرچی میزنم به چشمام، زبونم به گوه خوردن در مورد رابطه و زندگی شخصی بقیه و شیما کاتوزیان بودن باز نمیشه. اون مرحله که به نتیجه برسم که فقط خودم مهمم و همه عاشقم هستن هم با همین ریمله یا برای این باید سایه هم بزنم؟

Repost from ژاژخا
سجاد افشاریان بعد سال‌ها کیر کسی نبودن یه بک تو بلک اجرا کرد و گرفت؛ حالا تا همون رو از پنجاه جهت تو کون همه مردم ایران و جهان فرو نکنه دیگه ول کن نیست. رها کن دیگه مردک. از اون پوستر تو من حامله‌ام دیگه‌. Rozhan @zhazhkha 🐫

Ebi Shabe Marde Tanha (1).mp36.59 MB

این فرامرز اصلانی بنده‌ی خدا انقدر خوشتیپ و خوش‌لباس و تمیز و مرتب بود که با مرگش میانگین زیبایی ایرانی‌ها ده تا اومد پایینتر

متاسفانه برای برخی افراد تنها حیوانات دنیا سگ و گربه هستن و تمام حیوون‌دوستیشون در همین‌ها خلاصه میشه. به طبیعت و محل زندگی سایر حیوانات آسیب می‌زنن و با غذا دادن به سگ‌های ولگرد موجب تشکیل گله‌هایی از سگ‌‌ها میشن که وجودشون برای اکوسیستم مضره. لطفا برای ارضای حس حیوون‌دوستیتون بقیه حیوون‌ها رو قربانی نکنید.

بچه‌ها حیوونا (نه فقط سگ‌ها) خیلی نازن. اصلا اونقدر عقلشون نمی‌رسه که بخوان ظالم باشن. فقط در حد غریزه‌شون پیش میرن. اکثرشون
بچه‌ها حیوونا (نه فقط سگ‌ها) خیلی نازن. اصلا اونقدر عقلشون نمی‌رسه که بخوان ظالم باشن. فقط در حد غریزه‌شون پیش میرن. اکثرشون تا گشنه نباشن شکار نمی‌کنن. یه تعدادیشون مهر و محبت آدمیزادی رو می‌فهمن. اصلا عقلشون به حدی نمیرسه که بخوان بدجنس باشن. بابت همین بی‌عقلیشون هم یکم ازشون میترسم؛ ولی راستش هیچ‌وقت نفهمیدم، آیا آدمی که دلش میاد بی‌دلیل به چنین موجوداتی آزار برسونه، به خانواده و بچه‌ی خودش رحم می‌کنه یا نه؟

نشستی تو اتاق و داری تو سکوت مرگ‌بار نیمه‌شب به بدبختی‌هات فکر می‌کنی که یهو محمد مسلمی تو مغزت میگه من پروفسور فیتیله نزدیک این جزیره شکست یهو قایقم افتادم تو جزیره وای از دست قاطینگا امان از اون پاطینگا و حالا نمیدونی باید بابت کسخل بودنت هم گریه کنی یا نه

متولدین فروردین ماه افرادی هستن که به شدت عجولن و عاشق قدرت هستن. در کلامشون صراحت دارن و تو هم یه کسخل کسمغز هستی که چنین کسشرهایی رو می‌خونی و باور می‌کنی و کون ما رو هم با ویژگی‌های ماهت پاره می‌کنی چون چیزی توی شخصیت کیریت برای افتخار کردن به خودت نداری و به ناچار و از روی حقارت در به در دنبال ویژگی‌های ماه تولدت می‌گردی تا بلکه اینجوری چهارتا ویژگی خوب به خودت بچسبونی، غافل از اینکه همین خاصیتت عقب‌مونده بودنت رو بیشتر از هرچیزی نشون میده.

به قدری تو تمام عید دیدنی‌ها عین آدم‌ندیده‌ها توی اتاق قایم شدم و از آدم‌ها فرار کردم که مطمئنم فامیل‌هامون حتی اطلاع ندارن که من وجود دارم