مصدع اوقات
Kanalga Telegram’da o‘tish
قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Ko'proq ko'rsatish870
Obunachilar
-124 soatlar
+87 kunlar
+9930 kunlar
Postlar arxiv
873
افرادی که لینک چنلهای دیلیشون رو میذارن تو بیو احتمالا همونهایی بودن که تو بچگی با ذوق و شوق دفتر خاطراتشون رو نشونن بقیه میدادن
873
بشر هرگز نخواهد فهمید که علت کسونهواویلابازی مردها حین دردها و مریضیای کوچیک و ساده (مثل سرماخوردگی) چیه.
873
انقدر بدم میاد از این عقبموندههایی که تو زندگی خودشون ریدن، حتی بر حسب شانس هم یک بار یه تصمیم درست تو زندگیشون نگرفتن و بعد میان بقیه رو نصیحت میکنن. مادرجنده کی میخوای بفهمی تو خودت درس عبرت هستی؟ مادرها شبها اسمت رو میارن و به بچههاشون میگن اگه نخوابی مثل فلانی بدبخت میشی. اگه هنوز برنامهی شوک پخش میشد اولین نفر با تو مصاحبه میکردن و حتی اعضای بدنت هم در روز قیامت علیهت شهادت نمیدن چون حتی اینکه بگن اعضای بدن تو بودن هم براشون خجالت داره. بس کن.
873
اون لحظه که ذهنت کالری میسوزونه تا جمله رو بسازه و دهنت باز میشه و نورونهای بیچاره بدو بدو پیام عصبی رو به زبونت میرسونن که چجوری حرکتش بدی و جملهی «یه فلانمون نشه؟» رو ادا کنی، فقط یادت باشه که چقدر از بدن بدبختت کار کشیدی تا احمقتر به نظر بیای
873
Repost from وکیل مهاجم
نمیدونم چرا ایرانی عادت داره با گوه ترین چیزا پز بده خب بکیرم که بلد نیستی غذا درست کنی و همون تخم مرغ رو هم خراب میکنی پسفردا گشنت شد بیا کیر منو بخور گوهزادهی عقبمونده
873
جدی چرا فکر میکنید کارما وجود نداره؟ لابد میخواید بگید فرکانسهای مثبت قانون جذب هم وجود ندارن؟
873
متن استوری: تو به دنیا اومدی که واقعی باشی، نه بینقص.
محتوای استوری: عکس از خود با فیلتر سنگین و ادیت بدن
873
فکر کنم این ریملی که خریدم خرابه. هرچی میزنم به چشمام، زبونم به گوه خوردن در مورد رابطه و زندگی شخصی بقیه و شیما کاتوزیان بودن باز نمیشه. اون مرحله که به نتیجه برسم که فقط خودم مهمم و همه عاشقم هستن هم با همین ریمله یا برای این باید سایه هم بزنم؟
873
این فرامرز اصلانی بندهی خدا انقدر خوشتیپ و خوشلباس و تمیز و مرتب بود که با مرگش میانگین زیبایی ایرانیها ده تا اومد پایینتر
873
متاسفانه برای برخی افراد تنها حیوانات دنیا سگ و گربه هستن و تمام حیووندوستیشون در همینها خلاصه میشه. به طبیعت و محل زندگی سایر حیوانات آسیب میزنن و با غذا دادن به سگهای ولگرد موجب تشکیل گلههایی از سگها میشن که وجودشون برای اکوسیستم مضره. لطفا برای ارضای حس حیووندوستیتون بقیه حیوونها رو قربانی نکنید.
873
بچهها حیوونا (نه فقط سگها) خیلی نازن. اصلا اونقدر عقلشون نمیرسه که بخوان ظالم باشن. فقط در حد غریزهشون پیش میرن. اکثرشون تا گشنه نباشن شکار نمیکنن. یه تعدادیشون مهر و محبت آدمیزادی رو میفهمن. اصلا عقلشون به حدی نمیرسه که بخوان بدجنس باشن. بابت همین بیعقلیشون هم یکم ازشون میترسم؛ ولی راستش هیچوقت نفهمیدم، آیا آدمی که دلش میاد بیدلیل به چنین موجوداتی آزار برسونه، به خانواده و بچهی خودش رحم میکنه یا نه؟
873
نشستی تو اتاق و داری تو سکوت مرگبار نیمهشب به بدبختیهات فکر میکنی که یهو محمد مسلمی تو مغزت میگه من پروفسور فیتیله
نزدیک این جزیره
شکست یهو قایقم
افتادم تو جزیره
وای از دست قاطینگا
امان از اون پاطینگا
و حالا نمیدونی باید بابت کسخل بودنت هم گریه کنی یا نه
873
متولدین فروردین ماه افرادی هستن که به شدت عجولن و عاشق قدرت هستن. در کلامشون صراحت دارن و تو هم یه کسخل کسمغز هستی که چنین کسشرهایی رو میخونی و باور میکنی و کون ما رو هم با ویژگیهای ماهت پاره میکنی چون چیزی توی شخصیت کیریت برای افتخار کردن به خودت نداری و به ناچار و از روی حقارت در به در دنبال ویژگیهای ماه تولدت میگردی تا بلکه اینجوری چهارتا ویژگی خوب به خودت بچسبونی، غافل از اینکه همین خاصیتت عقبمونده بودنت رو بیشتر از هرچیزی نشون میده.
873
به قدری تو تمام عید دیدنیها عین آدمندیدهها توی اتاق قایم شدم و از آدمها فرار کردم که مطمئنم فامیلهامون حتی اطلاع ندارن که من وجود دارم
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
