ar
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

الذهاب إلى القناة على Telegram
520
المشتركون
-224 ساعات
-27 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
به قول عباس معروفی: زمانی از دست دادن برایِ من فاجعه بود. بعدها، آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم‌ دیگر چیزی برای از دست دادن، ندارم.

یکم دقت کن حقیقتو وسط شوخیا میفهمی!

خوبا دورن یا چون دورن خوبن!

💅🏽🥂
💅🏽🥂

من هیچوقت هیچکسو ترک نمیکنم،اما دست کسی که دلش با رفتنه‌ نمیگیرم.(:

نت درست شد، ولی ذات بعضیاتون نه

درسته با خیلیا چت کردیم ولی مث تو به خیلیا ندادیم!

با هر کی مثل خودش رفتار کنم ؟ امکان نداره من بتونم انقدر دوزاری باشم.

زمان که بگذره، دیدت نسبت به خیلیا عوض میشه!

خیلی وقته کسی به چشمم نمیاد ، چه برسـ‌ـ‌ـہ که بخواد از چشمم بیفته!

هر آدمی بهترین ورژنشو پیش یه آدم بی ارزش از دست داده .

photo content

از اینکه آدمای موردعلاقم یکی یکی دارن ناامیدم می‌کنن خستم.

‏ما اخلاقمون گہ نیس شما حد خودتو نمیدونی!

﮼از‌آسمون‌سنگ‌بیاد‌حتی‌اگه‌جنگ‌بشه‌دل‌من‌تورومیخواد❤️

اگه حالمو بپرسی؛ می‌گم خوبم چون حوصله توضیح دادن ندارم، اما اگه بغلم کنی می‌تونم تا صبح گریه کنم.

🖤

چقد دلم واسه خودِ قبلیم تنگ شده!