ch
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

前往频道在 Telegram
520
订阅者
-224 小时
-27
-730
帖子存档
به قول عباس معروفی: زمانی از دست دادن برایِ من فاجعه بود. بعدها، آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم‌ دیگر چیزی برای از دست دادن، ندارم.

یکم دقت کن حقیقتو وسط شوخیا میفهمی!

خوبا دورن یا چون دورن خوبن!

💅🏽🥂
💅🏽🥂

من هیچوقت هیچکسو ترک نمیکنم،اما دست کسی که دلش با رفتنه‌ نمیگیرم.(:

نت درست شد، ولی ذات بعضیاتون نه

درسته با خیلیا چت کردیم ولی مث تو به خیلیا ندادیم!

با هر کی مثل خودش رفتار کنم ؟ امکان نداره من بتونم انقدر دوزاری باشم.

زمان که بگذره، دیدت نسبت به خیلیا عوض میشه!

خیلی وقته کسی به چشمم نمیاد ، چه برسـ‌ـ‌ـہ که بخواد از چشمم بیفته!

هر آدمی بهترین ورژنشو پیش یه آدم بی ارزش از دست داده .

از اینکه آدمای موردعلاقم یکی یکی دارن ناامیدم می‌کنن خستم.

‏ما اخلاقمون گہ نیس شما حد خودتو نمیدونی!

﮼از‌آسمون‌سنگ‌بیاد‌حتی‌اگه‌جنگ‌بشه‌دل‌من‌تورومیخواد❤️

اگه حالمو بپرسی؛ می‌گم خوبم چون حوصله توضیح دادن ندارم، اما اگه بغلم کنی می‌تونم تا صبح گریه کنم.

چقد دلم واسه خودِ قبلیم تنگ شده!