ar
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

الذهاب إلى القناة على Telegram
520
المشتركون
-224 ساعات
-27 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
وَطَن بسوزد و من در جوش و خُروش نباشم؟ خدا کُند که بِمیرم و وَطَن فُروش نباشم🤍

بهشت‌زهرا رو هم زدن ، دارن مُرده و زنده مونو میگان!

جنگ پایان خواهد یافت و رهبران با هم گرم خواهند گرفت و باقى می‌ماند آن مادر پیرى که چشم به راه فرزند شهیدش است و آن دختر جوانى که منتظر معشوق خویش است و فرزندانى که به انتظار پدر قهرمان‌شان نشسته‌اند نمی‌دانم چه کسى وطن را فروخت اما دیدم چه کسى بهاى آن را پرداخت..

امیدوارم تهه همه‌ی این سختیا خوشی و لبخند مردممون رو به همراه داشته باشه.

کمرم که بیخودی باریک نیست اینا جای دستای توعه.

ولی بعضیاتون باید یه آدم لاشی به تورتون بخوره تا قدره آدمای خوب زندگیتونو بدونین

🔴اعلام جنگ نهایی 🔹 وزیر دفاع رژیم اسرائیل: ما دیگر در نقطه بی بازگشت قرار گرفتیم؛ جنگ رستاخیز میان ایران و اسرائیل آغاز شد.

مواظب باشید رفقا 🤍 لعنت به جنگ بی صاحاب که ضررش فقط برای مردمه💔

photo content

پندی برای تمام عمر: نگذار مردم درباره‌ات زیاد بدانند!🤍

دیگه کسی که لنگاش برای همه بازه نباید دهنشو برای من باز کنه که🥰💅🏽

کذب👎🏻

تا دختر نخواد رابطه شروع نمیشه و تا پسر نخواد رابطه تموم نمیشه

سر یکم بیشتر خوابیدن کل آینده کاری تحصیلیم رو به خطر میندازم همیشه.

نه لاسی، نه دیتی، نه رابطه ای این پیغمبریه یا زندگی؟

🫠💙
🫠💙

خیلی از پل‌ها را عمداً خراب کردم که پام دوباره پیش بعضیا باز نشه!