350
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
همه میگن دخترای خوب همیشه باید خونه بمونن اما من میگم دخترای خوب هر جا که باشن دختر خوبی میمونن
تهش یه صفحه چت خالی میمونه که بالاش زده last seen a long time ago؛خودتو اذیت نکن بچه،زندگی کن.
یکی از عواملی که یه رفاقت رو نگه میداره اینه که طنز همدیگرو درک کنید و بقیه فک کن اسکل مسکلی چیزی هستین.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
