350
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
استرازانکایی که زده بودم امروز بهم گفت داداش اگه اروپا مروپا نمیری ما کم کم خارج شیم از بدنت.
موزیکی ساخته شده درسیستم 8D,
این آهنگ رو فقط با هندزفری گوش کنید،برای باراولین بار شما این آهنگ را با سر خود می شنوید نه با گوش های خود
عالیه👌 ❤️
🆔 @Amirdeej_music
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
