uk
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

Відкрити в Telegram

Показати більше
350
Підписники
-124 години
-17 днів
+430 день
Архів дописів
کمی بی اعصاب،دلتنگ،خوابالو،نیازمند به بغل و کلافه هستم

یه جوری برام دعا نوشتن دیگه در حد سلام علیک هم پیش نمیرم

انسان های کمر باریک برنده هر رقابتی هستند

فکت: پسرا با دختری که با همه چیزشون میسازه نمیمونن

هوا یه جوری گرمه که حاضر بودم یه بسته سبزی کوکو باشم اما تو فریزر

مهم بودنی که بخواد با حرف ثابت شه، گه‌خوریه.

‏اتفاقا من تورو واسه خودم و از سر هوس میخوام عزیزم😈

‏تو جمع کصخلا اگه نشون بدی چیزی بارته فک میکنن اونی که کصخله تویی.

خدایا اون پسره یا مال من باشه یا پیش تو♥️

همه میگن دخترای خوب همیشه باید خونه بمونن اما من میگم دخترای خوب هر جا که باشن دختر خوبی میمونن

تهش یه صفحه چت خالی میمونه که بالاش زده last seen a long time ago؛خودتو اذیت نکن بچه،زندگی‌ کن.

یکی از عواملی که یه رفاقت رو نگه میداره اینه که طنز همدیگرو درک کنید و بقیه فک کن اسکل مسکلی چیزی هستین‌.

اگه تو دل برو نیستی اشکال نداره ولی اگه تو کون نرویی یه فکری به حال خودت بکن

@Hamidreza_f993 حالش و ببرين 😉🦕

Rezaya - Nazgol (320).mp36.45 MB