ar
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

الذهاب إلى القناة على Telegram
350
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+530 أيام
أرشيف المشاركات
من به شعور آدمها احترام میزارم نه به سنشون.

اصلا دختری که جلوتون راحت و بدون خجالت غذا میخوره زن زندگیه ، باید گرفتش !

‏هر کی شهریور مهاجرت نکرده داره مهر عروسی میکنه.

من دلم سفر میخواد…🫰🏻

05.Donya - Toxic (320) 2.mp36.97 MB

Your mind is a magnet, if you think of blessings, you attract blessings, and if you think of problems, you attract problems, always cultivate good thoughts and always remain positive and optimistic, we get what we think, so think positive, life will be automatically positive. ذهن شما‌ یک‌ اهنرباست، اگه به خوبیها فکر کنید، خوبی هارو جذب میکنید، اگه به‌ مشکلات فکر کنید، مشکلات رو جذب میکنید، همیشه افکار خوب‌ رو کشت کنید و خوشبین‌ باشید، ما انچه رو که‌ بهش فکر میکنیم رو دریافت میکنیم، پس مثبت بیندیشید. زندگی بطور‌ خودکار مثبت خواهد شد.

‏نشستی داری قهوه می‌نوشی یهو یادت میآد که دیگه هجده سالت نیست 🫠

اون روزی که یاد گرفتی از کسی انتظار چیزی رو نداشته باشی یه قدم به بلوغ فکری نزدیک‌تر شدی و البته چندین قدم هم به آرامش

Oooo🤡

واسم ناشناس آهنگ بفرستین🥰 https://t.me/HarfBeManBOT?start=HBM3623675