350
المشتركون
-124 ساعات
-17 أيام
+430 أيام
أرشيف المشاركات
نمیدونم چطوری توضیح بدم ولی همیشه اونی که بیشتر اهمیت میده منم و اونی که بقیه فکر میکنن هیچی براش مهم نیست و اهمیت نمیده بازم منم
عاشق آدماییام که میپرسن «میتونم بهت زنگ بزنم؟»
معلومه که نمیتونی ولی خیلی با شعوری 🥑
رابطه ای که دوطرف عاشق باشن و باشعور،هورنی باشن، به هم احترام بزارن،هورنی باشن، خیانت نکنن و واقعا هورنی باشن از هرچیزی پایدارتره
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
