uz
Feedback
Sense-oriented✍🏼

Sense-oriented✍🏼

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
350
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
+530 kunlar
Postlar arxiv
من به شعور آدمها احترام میزارم نه به سنشون.

اصلا دختری که جلوتون راحت و بدون خجالت غذا میخوره زن زندگیه ، باید گرفتش !

‏هر کی شهریور مهاجرت نکرده داره مهر عروسی میکنه.

من دلم سفر میخواد…🫰🏻

05.Donya - Toxic (320) 2.mp36.97 MB

Your mind is a magnet, if you think of blessings, you attract blessings, and if you think of problems, you attract problems, always cultivate good thoughts and always remain positive and optimistic, we get what we think, so think positive, life will be automatically positive. ذهن شما‌ یک‌ اهنرباست، اگه به خوبیها فکر کنید، خوبی هارو جذب میکنید، اگه به‌ مشکلات فکر کنید، مشکلات رو جذب میکنید، همیشه افکار خوب‌ رو کشت کنید و خوشبین‌ باشید، ما انچه رو که‌ بهش فکر میکنیم رو دریافت میکنیم، پس مثبت بیندیشید. زندگی بطور‌ خودکار مثبت خواهد شد.

‏نشستی داری قهوه می‌نوشی یهو یادت میآد که دیگه هجده سالت نیست 🫠

اون روزی که یاد گرفتی از کسی انتظار چیزی رو نداشته باشی یه قدم به بلوغ فکری نزدیک‌تر شدی و البته چندین قدم هم به آرامش

Oooo🤡

واسم ناشناس آهنگ بفرستین🥰 https://t.me/HarfBeManBOT?start=HBM3623675