SevenHells
الذهاب إلى القناة على Telegram
484
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-930 أيام
أرشيف المشاركات
484
دقت کنین. رژیم واسه قبل عیده. میخواین بیاین مهمونی چس کنین با رژیمتون، کلا نیاین. برین خونه خودتون.
484
"کنار تو" یک خاصیتی دارد، انگار بودنت تنها شرط خوشبختی است. کنار تو لازم نیست همه چیز مثل فیلم ها فوق العاده باشد. همین که تو هستی همه چیز را فوق العاده میکند عزیزکم.
484
یه جزیره بسازیم بچه های ۱ تا ۱۰ سالو بندازیم اونجا با هم بجنگن و هرکی تا ۱۰ سالگی زنده موند بیاد بیرون از اونجا.
484
روزهایی هستند که آدم برای دلیل خاصی بیدار میشود. روزهایی هستند که آدم دلش پر میکشد؛ به سوی تو! آدم دلش میخواهد تو را ببوسد و بخندد و ببیند و برقصد. دلش میخواهد برات توی لباس قرمزش بچرخد و بچرخد و بچرخد و تو بخندی و بخندی و بخندی و دلت از گوشه لبخندت بپرد توی هفت آسمان پرواز کند. دلش میخواهد برات لاک قرمز بزند و بنشیند گوشهی آفتابی حیاط، روی گلیم روی تخت چوبی، منتظر، تا تو موهاش را شانه کنی و ببافی و بگذاری لم بدهد توی آغوشت. اصلا آدم دلش میخواهد تو فقط باشی، حتی اگر کاری نکنی، تا بتواند نگاهت کند و چین به چین صورتت را و مو به موی موهات را و خط به خط دست هات را حفظ کند. روزهایی هستند که تو زیباترین و قشنگترین آرزوی آدم میشوی و عزیزکم باید بهت بگویم، قصهی این روزها، قصهی هر روز من است...
484
حقیقتا یکسری بایدها رو ذهن خودمون میسازه و بخش قابل توجهی از جمعیت اون بایدها رو ندارن توی ذهنشون؛ لذا هیچکس وظیفهش نیست به همه بایدهای ذهن ما عمل کنه!
484
به تو گفته بودم که اگر بهار بیاید و تو نیایی توی دلم زمستان است، حوض کوچک آبی یخ زده، درخت زردالو هم خشک خشک است. گفته بودم اگر بیایی خودم شکوفه خواهم شد، روی درخت های گیلاس باغ مادربزرگه..! گفته بودمت که اگر بیایی خودم برات بهار میشوم. گفته بودمت بیا... بهار... بیا، بیا، بیا.
نیامدی...
484
سال جدیدتون پر از عشق و مهربونی و رسیدن به هدفایی که از فردا و از شنبه و از سال بعد قرار بود بهشون برسین. ❤
484
ببین بچه جون، زندگی همینه. تو تنهایی، فقط خانوادهتو داری. من و بابات. مام میمیریم یهو. یکیو پیدا کن حس خانواده بده بهت. میدونی؟ آدم تنهایی جونش کم میشه، دیگه زور نداره بجنگه. پیداش کن بغلش کن بگو جونتو میمیرم، بمون. کله شو ماچ کن بگو دوسّت دارم، دوسّت دارم، دوسّت دارم. با تشدید بگیا. براش لالاییم بخون. باشه؟ زندگی همینه کلا. به همین چیزا بنده. باشه بچه؟ باشه؟
484
خیلی جالبه که توی سخنرانیا میگن ما شرایطمون ویژه س، با همه دنیا فرق داریم. بعد موقع تبلیغ خودشونو میچسبونن به غرب و از یسری کشور خاص مثل عربستان خودشونو جدا میکنن.
" آمار بیکاری ما مانند اروپاییان بسیار کم است. سطح رفاه مردم ما در حد ملت آمریکا است. تازه مردم عادی آنها اصلا از این قر و قمیش های ما ندارند و ما اگر آمریکایی بودیم از اون خوباش بودیم. این در حالی است که سیل بیکاری و فقر و کثافت عربستان را فرا گرفته است. ما کلا خوبیم و بقیه بد هستند. "
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
