ch
Feedback
SevenHells

SevenHells

前往频道在 Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

显示更多
484
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-1230
帖子存档
دقت کنین. رژیم واسه قبل عیده. میخواین بیاین مهمونی چس کنین با رژیمتون، کلا نیاین. برین خونه خودتون.

"کنار تو" یک خاصیتی دارد، انگار بودنت تنها شرط خوشبختی است. کنار تو لازم نیست همه چیز مثل فیلم ها فوق العاده باشد. همین که تو هستی همه چیز را فوق العاده میکند عزیزکم.

همین مقدار ساده.
همین مقدار ساده.

یه جزیره بسازیم بچه های ۱ تا ۱۰ سالو بندازیم اونجا با هم بجنگن و هرکی تا ۱۰ سالگی زنده موند بیاد بیرون از اونجا.

photo content

Chopin_Lento_con_gran_espressione.mp34.00 MB

روزهایی هستند که آدم برای دلیل خاصی بیدار میشود. روزهایی هستند که آدم دلش پر میکشد؛ به سوی تو! آدم دلش میخواهد تو را ببوسد و بخندد و ببیند و برقصد. دلش میخواهد برات توی لباس قرمزش بچرخد و بچرخد و بچرخد و تو بخندی و بخندی و بخندی و دلت از گوشه لبخندت بپرد توی هفت آسمان پرواز کند. دلش میخواهد برات لاک قرمز بزند و بنشیند گوشه‌ی آفتابی حیاط، روی گلیم روی تخت چوبی، منتظر، تا تو موهاش را شانه کنی و ببافی و بگذاری لم بدهد توی آغوشت. اصلا آدم دلش میخواهد تو فقط باشی، حتی اگر کاری نکنی، تا بتواند نگاهت کند و چین به چین صورتت را و مو به موی موهات را و خط به خط دست هات را حفظ کند. روزهایی هستند که تو زیباترین و قشنگ‌ترین آرزوی آدم میشوی و عزیزکم باید بهت بگویم، قصه‌ی این روزها، قصه‌ی هر روز من است...

photo content
+2

Queen-Love-Of-My-Life-320.mp38.39 MB

شمال و جنوب و این طرفا مسافرت نرید. پاشید بیاید کویر لوت تا هممونو آب نبرده!

حقیقتا یک‌سری بایدها رو ذهن خودمون میسازه و بخش قابل توجهی از جمعیت اون بایدها رو ندارن توی ذهنشون؛ لذا هیچکس وظیفه‌ش نیست به همه بایدهای ذهن ما عمل کنه!

photo content
+1

مهارت: پس زدن دیگران‌

photo content
+4

به تو گفته بودم که اگر بهار بیاید و تو نیایی توی دلم زمستان است، حوض کوچک آبی یخ زده، درخت زردالو هم خشک خشک است. گفته بودم اگر بیایی خودم شکوفه خواهم شد، روی درخت های گیلاس باغ مادربزرگه..! گفته بودمت که اگر بیایی خودم برات بهار میشوم. گفته بودمت بیا... بهار... بیا، بیا، بیا. نیامدی...

- حداقل پنج تومن. + تو دیگه بزرگ شدی.
- حداقل پنج تومن. + تو دیگه بزرگ شدی.

سال جدیدتون پر از عشق و مهربونی و رسیدن به هدفایی که از فردا و از شنبه و از سال بعد قرار بود بهشون برسین. ❤

ببین بچه جون، زندگی همینه‌. تو تنهایی، فقط خانواده‌تو داری. من و بابات. مام میمیریم یهو. یکیو پیدا کن حس خانواده بده بهت. میدونی؟ آدم تنهایی جونش کم میشه، دیگه زور نداره بجنگه. پیداش کن بغلش کن بگو جونتو میمیرم، بمون. کله شو ماچ کن بگو دوسّت دارم، دوسّت دارم، دوسّت دارم. با تشدید بگیا. براش لالاییم بخون. باشه؟ زندگی همینه کلا‌. به همین چیزا بنده. باشه بچه؟ باشه؟

بگذریم، تا حالا بهت گفتم خندیدن تو بغلت با دل آدم چیکار میکنه...؟
بگذریم، تا حالا بهت گفتم خندیدن تو بغلت با دل آدم چیکار میکنه...؟

خیلی جالبه که توی سخنرانیا میگن ما شرایطمون ویژه س، با همه دنیا فرق داریم. بعد موقع تبلیغ خودشونو میچسبونن به غرب و از یسری کشور خاص مثل عربستان خودشونو جدا میکنن. " آمار بیکاری ما مانند اروپاییان بسیار کم است. سطح رفاه مردم ما در حد ملت آمریکا است. تازه مردم عادی آنها اصلا از این قر و قمیش های ما ندارند و ما اگر آمریکایی بودیم از اون خوباش بودیم. این در حالی است که سیل بیکاری و فقر و کثافت عربستان را فرا گرفته است. ما کلا خوبیم و بقیه بد هستند. "