uz
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

Kanalga Telegram’da o‘tish

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

Ko'proq ko'rsatish
4 462
Obunachilar
+2824 soatlar
+977 kunlar
+6830 kunlar
Postlar arxiv
همه‌چیز در آخرین آدمی خلاصه می‌شود که در تنگنای شب به یاد می‌آورید؛ قلب شما آن‌جاست... 👤#چارلز_بوکوفسکی @adelehz

احساسات عوض می‌شوند خیابان‌ها و شهرها فصل ها و یا حتی آدمها عوض می‌شوند. اما عطرها ... عطرها و حسی که ایجاد می‌کنند هرگز تغییر نمی‌کنند. صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری.. حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد . #عادله_زمانی @adelehz

خدایا خلاصه اش کنم ما رو حروم نکن؛ حروم مسیرهای اشتباه، موقعیت‌های اشتباه، فکرهای اشتباه، آدم های اشتباه.. @adelez

photo content

حال غریب برگشتن و به گذشته نگاه کردن و باور نکردنی اینکه آنچه امروز بی تفاوت به آن می نگری روزگاری سبب تپش قلبت بوده است... #عادله_زمانی @adelehz

الان باید غصه اینکه چرا حالمون خوبه و هیچکی دلتنگ مون نیست رو هم بخوریم😑

جایی خوانده‌بودم که وقتی‌ بدون‌ هیچ ‌دلیلی‌‌ حال ‌روحی‌ات ‌خوب ‌نیست،‌ یعنی جایی از جهان، کسی‌ دلتنگ ‌توست...‌ @adelehz

از وقتی چشم باز کرده ایم عین ربات های طراحی شده یاد گرفته ایم در جواب چطوری ؟ بگوییم خوبم ! حتی اگر خوب نبودیم حتی اگر شکسته بودیم حتی اگر بخشی از وجود مان ترک برداشته بود . اصلا این خوبم دروغین از کجا یهو آمد نشست وسط روزمرگی های ما ؟ چرا ما فکر کردیم اگر کسی بداند خوب نیستیم ،کسر شان ست !؟ چرا خیال کردیم وقتی می‌گوییم خوبم، همه چیز به خوشی ختم به خیر می شود ؟ عزیز من خوب نبودن بد نیست ،گاهی باید ایستاد و در جواب چطوری ؟ گفت خوب نیستم! خسته ام! شکسته ام! آقا! کم آورده ام . اصلا بدِ بد هستم . و بعد میبینی که همین اعتراف به حقیقتی که تلخ ست نیمی از تلخی اش را حذف می‌کند. من از این خوبم های دروغین خسته ام این بار که بپرسی چطوری؟ می‌گویم: بارانی ، آیا چتری برایم می آوری؟ #عادله_زمانی @adelehz

ما دیگر به جانبِ شهرِ سرد ، بازنمی‌گردیم... و من همه‌ٔ جهان را در پیراهنِ گرمِ تو خلاصه می‌کنم احمد شاملو @adelehz

قطعا چیزی از قلبت نوشیده ام یا عطر تنت را بوییده ام ... که دلم مدام بهانه تو را می گیرد و بی قرار است...! رضا صمدی 🌱 @adeleh
قطعا چیزی از قلبت نوشیده ام یا عطر تنت را بوییده ام ... که دلم مدام بهانه تو را می گیرد و بی قرار است...! رضا صمدی 🌱 @adelehz

چنانچه در آسمان هفتم باشی و رهگذری تقاضای لیوانی آب از تو بکند، از آسمان فرود بیا تا تقاضای او را اجابت کنی. اگر با مهربانی و آواز به خدا نزدیک نشوم، پس چگونه نزدیک شوم؟ ✍🏻 نیکوس کازانتزاکیس ❤️ @adelehz

من گمان می‌کنم دوست داشتن یک نفر انگیزه ی کافی برای ادامه ی زندگی را ایجاد خواهد کرد . زندگی به اندازه کافی دشوار ست و بدون دوست داشتن ها سخت تر جلوه خواهد نمود. #عادله_زمانی @adelehz

دایی احمد هر وقت واسم پول میزد میگفت باهاش یه آدامس بخر ...💔🖤 مهربون دلپاک سفرکرده ی من ... @adelehz
دایی احمد هر وقت واسم پول میزد میگفت باهاش یه آدامس بخر ...💔🖤 مهربون دلپاک سفرکرده ی من ... @adelehz

پشت هر آدم موفق، کوهستانی سرد و تاریک از اهمیت ندادن به دیگران و نظرات‌شان است. #وین_دایر @adelehz

از تو هیچ چیز نمی‌خواهم جز خودت! خدا حق داره بعضی بنده هاشو بیشتر دوست داشته باشه:) @adelehz

آرزویم این است اونقدر سیر بخندی که ندانی غم چیست…. ❤️🐣

حقیقتا قلبم😍🥺 @adelehz
حقیقتا قلبم😍🥺 @adelehz