𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶
الذهاب إلى القناة على Telegram
عندي مشاعر وبدفنها.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
293
المشتركون
+124 ساعات
-77 أيام
-4830 أيام
أرشيف المشاركات
أحدهم قال عن حبيبته..
"كنت أحيانًا من فرط رقتها
أخشى أن أخدش قلبها ولو بنظرة."
المُحبّ لا يؤذي،
وإن أذى...فلم يُحبّ.
| دينا إبراهيم
يا ربّ، اجعَلهُ مَطرُوفَ العَينِ بي، فـ أكونَ أحبَّ الناسِ إلى قلبهِ، وأجملَهُم في عَينه.♥
ساعات لما برجع البيت ف اخر يومي واقعد مع نفسي واراجع المواقف اللى حصلت وردود أفعالي عليها بكتشف انى شخص ساذج جداً، مبيعرفش يرد ولا عنده حُسن تصرف مع الموقف، يعني بيبقى كل همى اني مقولش كلمه تجرح او تأذى مشاعر اللى قدامى، ف بلاقى نفسي انا اللى اتأذيت .
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
