ar
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

الذهاب إلى القناة على Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
293
المشتركون
+124 ساعات
-77 أيام
-4830 أيام
أرشيف المشاركات
أحدهم قال عن حبيبته.. "كنت أحيانًا من فرط رقتها أخشى أن أخدش قلبها ولو بنظرة." المُحبّ لا يؤذي، وإن أذى...فلم يُحبّ.
| دينا إبراهيم

sticker.webp0.00 KB

أنتَ تَرمي كلمه حاده وتذهب وهوَ يَجلسُ أياماً يُصارع نَزيفُها .

sticker.webp0.02 KB

انا مش Open minded ولا حاجه يحبيبي انا بس الي مش بحبك

sticker.webp0.02 KB

وانا برضو مكنتش راضي انساكي واشوفك ماضيي!!!

sticker.webp0.02 KB

يا ربّ، اجعَلهُ مَطرُوفَ العَينِ بي، فـ أكونَ أحبَّ الناسِ إلى قلبهِ، وأجملَهُم في عَينه.♥

sticker.webp0.02 KB

ساعات لما برجع البيت ف اخر يومي واقعد مع نفسي واراجع المواقف اللى حصلت وردود أفعالي عليها بكتشف انى شخص ساذج جداً، مبيعرفش يرد ولا عنده حُسن تصرف مع الموقف، يعني بيبقى كل همى اني مقولش كلمه تجرح او تأذى مشاعر اللى قدامى، ف بلاقى نفسي انا اللى اتأذيت .

sticker.webp0.02 KB

‏انا مش بتجاهلك شخصياً ده صمت اكتئابي ارجوك حاول تفهم موقفي شويه .

sticker.webp0.02 KB

تلك العيون رقيقةٌ جدًا لم يكن يليقُ بها كل هذا البكاء ))"

sticker.webp0.00 KB

عيب لما اميزك عن الكل وتخيب ي رخيص