𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶
الذهاب إلى القناة على Telegram
عندي مشاعر وبدفنها.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
293
المشتركون
+124 ساعات
-77 أيام
-4830 أيام
أرشيف المشاركات
كنت تغيب مهما تغيب واحلف بكل يمين لما ترجع هاعمل فيك واسوي، وتو ماتهل عليا كل حاجه تروح لحالها وقلبي يصفالك زي ندي الفجر..
- الهروب 1991 .
معظم مشاكلي بسبب اني اتكسفت ، اتكسفت اقول ان ليا باقي فلوس و مشيت ، اتكسفت اقول لأ لشخص ، اتكسفت اقول ان الهزار ده خلاني ازعل و ان الموقف ده منمتش بسببه ، اتكسفت ابعد عن ناس مش شبهي كل مرة اتكسفت فيها ضيعت حقي ، جيت علي حساب نفسي بشكل مُبالغ فيه ، فضلت بعاني وسط ناس مش شبهي!!
لا السيفُ يفعلُ بي ما أنتِ فاعلةٌ
ولا لقاءُ عدوَّي مثلَ لُقياكِ
لو باتَ سهمٌ من الأعداءِ في كَبدي
ما نالَ مِنَّيَ ما نالتْهُ عيناكِ.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
