𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶
Открыть в Telegram
عندي مشاعر وبدفنها.
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
293
Подписчики
+124 часа
-77 дней
-4830 день
Архив постов
أحدهم قال عن حبيبته..
"كنت أحيانًا من فرط رقتها
أخشى أن أخدش قلبها ولو بنظرة."
المُحبّ لا يؤذي،
وإن أذى...فلم يُحبّ.
| دينا إبراهيم
يا ربّ، اجعَلهُ مَطرُوفَ العَينِ بي، فـ أكونَ أحبَّ الناسِ إلى قلبهِ، وأجملَهُم في عَينه.♥
ساعات لما برجع البيت ف اخر يومي واقعد مع نفسي واراجع المواقف اللى حصلت وردود أفعالي عليها بكتشف انى شخص ساذج جداً، مبيعرفش يرد ولا عنده حُسن تصرف مع الموقف، يعني بيبقى كل همى اني مقولش كلمه تجرح او تأذى مشاعر اللى قدامى، ف بلاقى نفسي انا اللى اتأذيت .
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
