ar
Feedback
ⵌᏰꪊረረꪗ ग्राम।~⚚

ⵌᏰꪊረረꪗ ग्राम।~⚚

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
1 325
المشتركون
+1424 ساعات
+1077 أيام
+56030 أيام
أرشيف المشاركات
Betha hu wp

Ao yr tum wp ao

Tu answer kb dega gourav ke sawal k

Acha kidr pkda?

Proof ey koi

Hn yoto hu hi esliye etna dino se me arcon ko pkd pkd ke pelra

Gareeb ko dusra phone kon diya chacha ya tau? Ya mamu

😭😭

Dusre phone me hi h

Dikh raha wo toh loyal boy

Hona bhe chahiye

Fast bcz der ny

Eww apki trha nhi hu na jo etna gir jau

Kro

yo

Shyd aunty ji ko sexting ki zarurat hai

Kiska num

Krke dikhao Yd krow Past me kiska nmbr diya tha

Ok jao

Chhoro mood kharab ny karna aur mujhe aur hoga bhi ny mood kharab uske liye hota hai jo special ho