screen
الذهاب إلى القناة على Telegram
546
المشتركون
+624 ساعات
+497 أيام
+5530 أيام
أرشيف المشاركات
555
https://t.me/cytir/3159
من حتی میتونم شرط ببندم که توی دوران مدرسه هم تمامی کتاب های درسیش یک گوشه هاییش خط خطی شده و برای خودش حرف زده
555
https://t.me/cytir/3151
جالبش اینه که با حساب اینکه جیک ترس بیشتری برای بروز احساساتش داره، این هیسونگ بود که وقتی دعواشون شد براش سختتر بود که حرف بزنه
555
من در برابر کل دنیا طرف جی هستم انقدر که این بچه مظلومه و قلبم براش آتیش میگیره دلم میخواد بغلش کنم و بگم عزیزم منم همینطور
555
https://t.me/cytir/3139 بخاطر این که شاید زیادی درکش میکردم و خودم رو توش میدیدم برای خودم سخت بود که بگم کاراش منطقین، برمیگرده به داستان های ناجالب خودم اما دلیل دیگه ای هم داشت چون فکر میکردم که جیک چرا باید هیسونگ رو انقدر جدی بگیره و براش مهم باشه که با سونگهون رو به رو شه
555
اما تفاوتشون اینه که ترس جیک برای بروز احساساتش انقدر زیاده که هر دفعه بیشتر ازشون اجتناب میکنه
555
یکی دیگه از تضاد های جیک و هیسونگ اینه که هیسونگ همه احساساتش رو درجا بروز میده مثل وقتی که جیک برایواولین بار اومد به لوین یا وقتیدسونگهون رو توی ونتوس دید ولی جیک با وجود همه ببببدبختیهاش یه دلقک به تمام معنا باقی میمونه
555
من مطمئنم تو خیلی بهتر از چیزی که فکر میکنی مینویسی چون همین که براش هیجان داری و دوست داری که براش وقت بذاری یه نشونه بزرگه :(
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
