ar
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

قناة بسيطة

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
207
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
اره داش کودتا شده حرفهای قالیباف رو ببین یعنی تغییر پارادایم

سرمایه گذاری همشون میکردن تا قبل اینکه فیل احمدی نژاد یاد هندستون کرد
سرمایه گذاری همشون میکردن تا قبل اینکه فیل احمدی نژاد یاد هندستون کرد

photo content

Repost from Samuel
⭕️سناتور جمهوری خواه بیل کسیدی در مورد تفاهم نامه ترامپ: ریگان در قبر در حال لرزیدن به خود است....این بدترین سیاست خارجه آمریکا در چندین دهه اخیر است

حجییی کودتا شده

حرف تازه ای نیست ۴۰ ساله اینو میگن تازه قبل تحریم های نفتی کلینتون با ی شرکت آمریکایی هم قرارداد داشتن
حرف تازه ای نیست ۴۰ ساله اینو میگن تازه قبل تحریم های نفتی کلینتون با ی شرکت آمریکایی هم قرارداد داشتن

🔴 #خبر_فوری منابع کاخ سفید اعلام کردند: لبنان بخشی مستقیم از تفاهم نامه با ایران نیست و خروج اسرائیل از جنوب لبنان شرط این یادداشت تفاهم نیست، وزارت خارجه ایران نیز اعلام کرده در صورت خارج نشدن ارتش اسرائیل از جنوب لبنان تدابیر لازم بر علیه اسرائیل انجام خواهد شد.

ازادی و دموکراسی که کسشره مشکل اینه حتی به گرفتن امتیاز سر بحث هسته ای هم یارو نتونست برسه

طبق چیزهایی که الان تو رسانه ها منشر شده واقعا حق با قالیبافه امریکا هر جقدر تو میدان رزم خوب عمل کرد و ۱۳ هزار هدف رو بمباران کرد ولی تهش تو میز مذاکره و توافق اونی که پیروز شده ج.ا بوده و امریکا نتوسنت از اهرم‌نظامی درست استفاده کنه

قالیباف: تفاهم‌نامه کارنامه شکست آمریکا است مردم آن را خواهند دید و قضاوت خواهند کرد رئیس مجلس شورای اسلامی: برخی متون تفاهنمامه به خاطر حساسیت های حقوقی ساعات ها در موردش بحث شد. برخی دوستان نگران بودند که آیا بعد از ۳۰ روز محاصره رفع خواهد شد؟ اما به لطف خدا طی سه روز محاصره لغو شد. سپاه سایبری پاسداران👇🏻 ☑️ @SEPAH

تیک تاک رو واسه خودت فعال کردی پسر

این حرفها چیه دیگا

اقای آگوستو

Repost from N/a
شانس بیارید قیافه مارکو این چند روز بخاطر مشکلات خانوادگی باشه که اگر نباشه خودش گویای همه ماجراست

به حق غنی سازیت که کار ندارن به مالیکتت رو تنگه که کار ندارن به عوارض گرفتنت که کار ندارن به کمکت به نیابتی که کار ندارن به ۴۵۰ کیلوت که کار ندارن به ساخت موشکت که کار ندارن تازه میخوان اندازه GDPت هم بهت پول بدن یحتمل بابت ترورها هم بعدا عذرخواهی میکنن اگه همچین چیزی بشه دکتر عراقچی رو باید بعنوان برترین دیپلمات تاریخ اسمش رو ثبت کرد

قالیباف : اگر مذاکره نمی‌کردیم به اهدافمون نمی‌رسیدیم؛ عملیات نظامی تا یک جایی جواب میده به توافق نیاز داشتیم.

حتی آلمان ۱۹۴۵ که کامل اشغال شد و قرارداد تسلیم رو پذیرفت انقد تحقیر نشد که آمریکا قراره تحقیر بشه

Repost from N/a
خیلی جالبه ترامپ میگه حماس خوب عمل کرد اینور روبیو میگه حماس همون ایده ای رو ادامه میده که هیتلر با خودش داشت

حتی قرارداد ورسای هم آنقدر تحقیر آمیز نبود