جبهة الزرتشت
Yopiq kanal
https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
207
Obunachilar
-124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
207
Repost from Samuel
⭕️سناتور جمهوری خواه بیل کسیدی در مورد تفاهم نامه ترامپ:
ریگان در قبر در حال لرزیدن به خود است....این بدترین سیاست خارجه آمریکا در چندین دهه اخیر است
207
حرف تازه ای نیست ۴۰ ساله اینو میگن
تازه قبل تحریم های نفتی کلینتون با ی شرکت آمریکایی هم قرارداد داشتن
207
🔴 #خبر_فوری
منابع کاخ سفید اعلام کردند:
لبنان بخشی مستقیم از تفاهم نامه با ایران نیست و خروج اسرائیل از جنوب لبنان شرط این یادداشت تفاهم نیست،
وزارت خارجه ایران نیز اعلام کرده در صورت خارج نشدن ارتش اسرائیل از جنوب لبنان تدابیر لازم بر علیه اسرائیل انجام خواهد شد.
207
ازادی و دموکراسی که کسشره
مشکل اینه حتی به گرفتن امتیاز سر بحث هسته ای هم یارو نتونست برسه
207
طبق چیزهایی که الان تو رسانه ها منشر شده
واقعا حق با قالیبافه
امریکا هر جقدر تو میدان رزم خوب عمل کرد و ۱۳ هزار هدف رو بمباران کرد ولی تهش تو میز مذاکره و توافق اونی که پیروز شده ج.ا بوده و امریکا نتوسنت از اهرمنظامی درست استفاده کنه
207
Repost from اخبار سپاه پاسداران🚩
قالیباف: تفاهمنامه کارنامه شکست آمریکا است
مردم آن را خواهند دید و قضاوت خواهند کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی:
برخی متون تفاهنمامه به خاطر حساسیت های حقوقی ساعات ها در موردش بحث شد.
برخی دوستان نگران بودند که آیا بعد از ۳۰ روز محاصره رفع خواهد شد؟ اما به لطف خدا طی سه روز محاصره لغو شد.
سپاه سایبری پاسداران👇🏻
☑️ @SEPAH
207
Repost from N/a
شانس بیارید قیافه مارکو این چند روز بخاطر مشکلات خانوادگی باشه
که اگر نباشه خودش گویای همه ماجراست
207
به حق غنی سازیت که کار ندارن
به مالیکتت رو تنگه که کار ندارن
به عوارض گرفتنت که کار ندارن
به کمکت به نیابتی که کار ندارن
به ۴۵۰ کیلوت که کار ندارن
به ساخت موشکت که کار ندارن
تازه میخوان اندازه GDPت هم بهت پول بدن
یحتمل بابت ترورها هم بعدا عذرخواهی میکنن
اگه همچین چیزی بشه دکتر عراقچی رو باید بعنوان برترین دیپلمات تاریخ اسمش رو ثبت کرد
207
قالیباف :
اگر مذاکره نمیکردیم به اهدافمون نمیرسیدیم؛
عملیات نظامی تا یک جایی جواب میده به توافق نیاز داشتیم.
207
حتی آلمان ۱۹۴۵ که کامل اشغال شد و قرارداد تسلیم رو پذیرفت انقد تحقیر نشد که آمریکا قراره تحقیر بشه
207
Repost from N/a
خیلی جالبه
ترامپ میگه حماس خوب عمل کرد
اینور روبیو میگه حماس همون ایده ای رو ادامه میده که هیتلر با خودش داشت
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
