جبهة الزرتشت
قناة بسيطة
207
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
207
Repost from Praetorio
در مفهوم جنگ روانی یا همان PSYOP عامل اجرا کننده با اقدامات روانی و رسانه ای شامل اطلاعات ساختگی یا صحنهسازی عملیاتی به دنبال القای حس برتری کاذب، تحریک غرور و یا خوداعتمادی افراطی، کاهش احتیاط و افزایش خطای محاسباتی طرف مقابل است تا در واقع دشمن تهدید را کمتر از واقعیت ارزیابی کند و یا تصور کند در موقعیت برتر است تا بستر تصمیمگیری اشتباه از طریق احساس امنیت یا غرور کاذب برای دشمن ایجاد شود.
با توجه به مفاد رسمی منتشر شده سناریو محتمل همین است زیرا مشخصا مفاد منتشر شده یک باخت استراتژیک کامل برای آمریکا است! در تفاهمی که آمریکا نه تنها عملا غرامت میدهد و نیرو های خودش را از پیرامون ایران خارج میکند بلکه اهرم فشار اقتصادی سالیان خود را برای رقیق سازی که معلوم نیست در 60 روز مذاکره آن هم با چه نوعی از رقیق سازی چه سطحی از تعهد تحقق می یابد از دست میدهد! و از طرفی عجیب ترین بند ایجاد سازوکار مدیریت آینده تنگه توسط ایران و عمان است که یقینا پر رنگ ترین خط قرمز نه تنها آمریکا بلکه تمام کشور های منطقه و وابسته به ترانزیت انرژی تنگه هرمز است.
البته قطعی نمیتوان چیزی گفت
باید منتظر ماند و دید چه می شود...
و البته با توجه عملکرد رییس جمهور ایالات متحده هر اشتباه راهبردی مورد انتظار است...
#یادداشت
ماهان آرمانی
@P_raetorio
207
Free Free Palestine
Israel must stop genocide in GAZA
Thank you for your attention to this matter
President DJT
207
🔴 #خبر_فوری
کانال وابسته به حزبالله، المنار گزارش داد:
خودرو های زرهی و تانک های اسرائیلی در حال پیشروی در جنوب لبنان به سمت چندین روستا میباشند.
207
اسرائیل میخواهد تماسها با لبنان را تسریع کند و پیش از نهایی شدن توافق جامع بین واشنگتن و تهران، به توافقی دست یابد.
یک توافق با لبنان، درخواست ایران برای خروج اسرائیل از لبنان را از میز مذاکره حذف خواهد کرد.
— اسرائیل هیوم
207
میخاین واقعا بدونید کودتا چیه برید ببنید سر خاندان سلطنتی عراق چی اومد
برید ببنیید قبل اردوغان سیاست تو ترکیه چطور بود
برید ببنیید تو سوریه چه اتفاقاتی میفتاد
برید هم وقایع بعد بهار عربی تو مصر رو ببینید
برید سرنوشت عمران خان تو پاکستان رو ببنیید
کودتا میشه این
نه کاری که قالیباف و عراقچی دارن میکنن
207
ملت ایران با فتیش کودتا هر واقعه ای را کودتا مینامند
از واقعه اسفند ۱۲۹۹ بگیر که احمد شاه سر کار بود تا ۲۸ مرداد که رییس قرار بود مرئوس رو برکنار مرئوس جفتک مینداخت مجبور شد با زور برش داره برگشتن گفتن کودتا
تا ۱۸ دی که هرچی بود جز کودتا
آخه مردم جطور علیه حکومت کودتا میکنن؟؟؟
الانم این شاهکار دیپلماتیک قالیباف و عراقجی رو با توجه به چیزهایی که رسانه ای شده میگن کودتا
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
