ar
Feedback
سانا

سانا

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
398
المشتركون
+424 ساعات
+267 أيام
+5730 أيام
أرشيف المشاركات
خوشم اومد

Repost from N/a
باید اون لحظه گفت اینهمه سن ازت گذشته چجوری هنوز عقل نداری ؟

اون لحظه‌ای که دهن باز میکنن و میگن تو این همه کار میکنی چجوری پس‌انداز نداری؟

Repost from N/a
خیلی جالبه آدما برای پولی که تو درمیاری تصمیم میگیرن و اظهار نظر میکنن:/چرا یاد نمی‌گیریم تا ازمون سوال پرسیده نشده نظر ندیم ؟

آخرین باری که اینجوری خندیدم و دلم درد گرفت رو یادم نمیاد:)))))

رسالة فيديو00:22

یکی جلومو بگیره جلو بیمار نزنم زیر گریه و کارمو‌انجام بدم.

4_6050625282358909808.mp39.41 MB

سنگُ زدم به شیشه شیشه صدا نداره قسم به شیر مادر پسر وفا نداره

فلفل از دستم در رفت وا.
فلفل از دستم در رفت وا.

چنان گریستم که هرگز در تمام عمرم نگریسته بودم. در میان گریه گفتم: آن‌ها نمی‌گذارند. نمی‌توانم آدم خوبی باشم.

میو

پروفایلو دارین؟

😂😂😂
😂😂😂

Googoosh-Gole-Bi-Goldoon-320.mp310.34 MB

خب دوستان این بهترین تعریف از سلیطه بودنِ من بود:
خب دوستان این بهترین تعریف از سلیطه بودنِ من بود: