uz
Feedback
سانا

سانا

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
398
Obunachilar
+424 soatlar
+267 kunlar
+5730 kunlar
Postlar arxiv
خوشم اومد

Repost from N/a
باید اون لحظه گفت اینهمه سن ازت گذشته چجوری هنوز عقل نداری ؟

اون لحظه‌ای که دهن باز میکنن و میگن تو این همه کار میکنی چجوری پس‌انداز نداری؟

Repost from N/a
خیلی جالبه آدما برای پولی که تو درمیاری تصمیم میگیرن و اظهار نظر میکنن:/چرا یاد نمی‌گیریم تا ازمون سوال پرسیده نشده نظر ندیم ؟

آخرین باری که اینجوری خندیدم و دلم درد گرفت رو یادم نمیاد:)))))

Video xabar00:22

یکی جلومو بگیره جلو بیمار نزنم زیر گریه و کارمو‌انجام بدم.

4_6050625282358909808.mp39.41 MB

سنگُ زدم به شیشه شیشه صدا نداره قسم به شیر مادر پسر وفا نداره

فلفل از دستم در رفت وا.
فلفل از دستم در رفت وا.

چنان گریستم که هرگز در تمام عمرم نگریسته بودم. در میان گریه گفتم: آن‌ها نمی‌گذارند. نمی‌توانم آدم خوبی باشم.

میو

پروفایلو دارین؟

😂😂😂
😂😂😂

Googoosh-Gole-Bi-Goldoon-320.mp310.34 MB

خب دوستان این بهترین تعریف از سلیطه بودنِ من بود:
خب دوستان این بهترین تعریف از سلیطه بودنِ من بود: