ar
Feedback
سانا

سانا

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
398
المشتركون
-224 ساعات
+257 أيام
+5530 أيام
أرشيف المشاركات
این‌قدر آفتاب سوخته شدم که واقعا حال میکنم با قیافه خودم

تراپیستم پیام داده ردیفی؟ گفتم نه متلاشی و امیدوارم.

جنگ تموم شد ما موندیم و۵۰درصد شمخانی.

من بلیط خریدم واسه تهران،تمومش کنید دیگه.

کاش‌میتونستم‌یه‌لیوان‌چای بدم‌دستِ تهران🥲❤️‍🩹

وقتی به زندگی نرمال و کمی سخت که قبلا داشتم و الان آرزوم شده فکر میکنم:
وقتی به زندگی نرمال و کمی سخت که قبلا داشتم و الان آرزوم شده فکر میکنم:

بچها🥲😍

🔴 مشاور ظریف: منابع ایرانی تأیید کردند که آتش‌بس با اسرائیل مورد توافق قرار گرفته است. به گفته یکی از منابع، آتش‌بس از ساعت
🔴 مشاور ظریف: منابع ایرانی تأیید کردند که آتش‌بس با اسرائیل مورد توافق قرار گرفته است. به گفته یکی از منابع، آتش‌بس از ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت اورشلیم (بیت‌المقدس) اجرا خواهد شد. - @PersianSocialmedia |

بالاخره یک‌نفر وضعیت منو شرح داد....
بالاخره یک‌نفر وضعیت منو شرح داد....

Repost from کاف
من یکی واقعا برام مهم بود کی پیام داد کی حالمو پرسید کی نگران بود واقعا بنظرم با این جنگ عیار خیلیا مشخص شد چه از لحاظ دوستی و احساسی و چه از نظر وطن پرستی Lidia @kafiha

ایران پایگاهای امریکا رو تو کشورای عربی زده

بچها از اون اکسی که تو جنگم حالتون رو نپرسید دیگه واقعا مووآن کنید.

بچها،احساس بدبختارو دارم،ساده‌ترین خوشی‌هامونو از دست دادیم،امتحانارو کنسل کردن گفتن از شهریور حضوری! و من به این فکر میکنم تا اون موقع قرار طول بکشه؟

Repost from کاف
در حیاط خانه‌مان باغچه‌ای هست که گل‌هایش با هر انفجار بیشتر به خاک دل می‌بندند... 💬مهشید تمسکی @Kafiha

حالا که من داشتم مامانمو راضی میکردم برگردم تهران باز شروع شد😭

پدر کُشتی و تُخم کین کاشتی پدرکُشته را کی بود آشتی؟!

من از دیروز ساعت یک نشستم تو اتوبوس و هنوز نرسیدم،بعد میگن چرا به خانواده زیاد سر نمیزنی😭

وایسین میخوام یه عکس بفرستم،اون موقع دل و دماغشو نداشتم،الان دارم

تا خود بندر میخوام اینو گوش کنم 🫠