ar
Feedback
سانا

سانا

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
398
المشتركون
-224 ساعات
+257 أيام
+5530 أيام
أرشيف المشاركات
تا خود بندر میخوام اینو گوش کنم 🫠

به به آقای خسروی موزیک جدید دادن؛ @mimism

بااین همه بگایی چیکار کنیم؟

🔴 ترامپ مدعی شد هواپیماهای آمریکایی به سایت‌های هسته‌ای فردو، نطنز و اصفهان حمله کردند! - @PersianSocialmedia |

صد از صد سلامتی🫠
صد از صد سلامتی🫠

دلم میره واسه اونایی که تو این شرایط بهمsmsمیدادن،زنگ میزدن،حتی اونایی که فکر میکردم دیگه هیچوقت نمیتونم باهاشون صحبت کنم...

sticker.webp0.12 KB

احتمالا چون خالکوبی داشته و گردنبند باید میزده تو‌گوش مغازه دار😒و همچین رفتار‌محترمانه‌ای ازش بعید بوده ایرانی تو جنگم دست از قضاوت مردم برنمیداره

Repost from کاف
سوپر مارکت بودم یک جوان با تیپ خیلی خاص با خالکوبی و گردنبند و موهای آنچنانی اومد گفت آقا نون داری؟ طرف دوبسته آورد گفت خدمت شما، جوان گفت نه همون یک بسته کافیه، بذار به افراد بیشتری برسه. عجب مردم و جوان‌های شریفی داری ایران. قدرشون رو بیشتر بدونید 💬 Ali Khosravani @Kafiha

sticker.webp0.12 KB

خیالم راحت باشه که شماهم عصبی شدین و‌دائم بحث تون میشه؟

بچها‌ بانک‌ پاسارگاد پولارو بلوکه کرده

photo content

منو یااااااااادت نرهههههههه

هرکس هرجا هست یک‌قدم از تحلیل جنگ فاصله بگیره.

اون لحظه‌ای که تهران تو خونه بودم و بغل گوشم هی صدای انفجار میومد،به حدی ترسیده بودم که یه بخشی از مسیر تا ترمینال رو پیاده رفتم که فقط از اون خونه و‌تهران دور بشم! حالا که دور شدم،حالم بدتر شده،تمام تلاش‌هام واسه داشتن اون خونه میاد جلوی‌چشمم، من واسه متر به متر اون خونه جون کندم... بیشتر از سن و هم‌سن‌هام‌کار کردم که فقط به آرزوهام برسم. حالا که ازش دورم انگار همه چیزم رو دارم از دست میدم، کاش مونده بودم و هراتفاقی برام میوفتاد تو خونه‌ی خودم بود... زیر اون خونه‌ای که واسه خودم ساختم دفن میشدم...😔💔

کاش مدیر ها حقوق خرداد رو‌ زودتر میدادن🫠نمیذاشتن سر ماه الان که خونه زندگی‌مونو‌ول کردیم بیشتر به کارمون میاد