uz
Feedback
نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

Kanalga Telegram’da o‘tish

Мы уважаем правила. И мы не рассылаем порнографические, жестокие или спам-сообщения. пожалуйста, обратите внимание! Мы уважаем авторские права и права читателей Мой любимый мессенджер? @Telegram @durov

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
4 257
Obunachilar
+1224 soatlar
+5687 kunlar
+3 90730 kunlar
Postlar arxiv
‏این پیام رو فقط کسایی که تابستونشونو دارن شبیه یه مرد ۵۵ ساله‌ای که زنش مرده و از زندگی سیره می‌گذرونن لایک کنن.

اون مو صورتیه که ویس مسیج می‌فرسته خودتی؟

نود دختره رو بده

دخترا بیایید صحبت

Video xabar00:18

@i3daaa بهش بگید نودشو بزارم یا نع

گناه دارن که

داش من اگه ترک کنم بازم به این فکر کن که اون ساقی داره خرج یه خانواده رو میده

نمی دونم آخرش اسمت سیا هستش یا آرتا ولی یکم زندگیتو جمع کن کم مشروب و سیگار بکش و دعوا کن که همش بی پولی بشرررر

بچها یکی چنل رو دو میلیون میخره بفروشم یا نه؟ بدجور پول لازمم

به یارو میگم کیرم تو کسننت جا اینکه از ننش دفاع کنه میگه ویو چنل من بیشتره در حدم نیستی

داش چهارده پونزده سالشونه بعدشم فاز ترپی هم دارن تازشم کینگ ریورس مادرجنده رو هم گوش میدن من به چی این مادرجنده ها بپردازم؟🤣🤣

خب باید یجا بد بگا برن که دیگه گنده گوزی نکنن کیر تو کص ننشون که برا اینا گوشی خرید

جان من این تیمارستان ترپ و بمال به زمین کیری پلشتن خیلی از خودشون در رفتن بچه سالا

@i3daaa نودش با فیس چند تا ریکت؟