ch
Feedback
نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

نیگرستان(بهشت‌دختر‌خانوما)

前往频道在 Telegram

Мы уважаем правила. И мы не рассылаем порнографические, жестокие или спам-сообщения. пожалуйста, обратите внимание! Мы уважаем авторские права и права читателей Мой любимый мессенджер? @Telegram @durov

显示更多
未指定国家未指定类别
4 257
订阅者
+1224 小时
+5687
+3 90730
帖子存档
‏این پیام رو فقط کسایی که تابستونشونو دارن شبیه یه مرد ۵۵ ساله‌ای که زنش مرده و از زندگی سیره می‌گذرونن لایک کنن.

اون مو صورتیه که ویس مسیج می‌فرسته خودتی؟

نود دختره رو بده

دخترا بیایید صحبت

@i3daaa بهش بگید نودشو بزارم یا نع

گناه دارن که

داش من اگه ترک کنم بازم به این فکر کن که اون ساقی داره خرج یه خانواده رو میده

نمی دونم آخرش اسمت سیا هستش یا آرتا ولی یکم زندگیتو جمع کن کم مشروب و سیگار بکش و دعوا کن که همش بی پولی بشرررر

بچها یکی چنل رو دو میلیون میخره بفروشم یا نه؟ بدجور پول لازمم

به یارو میگم کیرم تو کسننت جا اینکه از ننش دفاع کنه میگه ویو چنل من بیشتره در حدم نیستی

داش چهارده پونزده سالشونه بعدشم فاز ترپی هم دارن تازشم کینگ ریورس مادرجنده رو هم گوش میدن من به چی این مادرجنده ها بپردازم؟🤣🤣

خب باید یجا بد بگا برن که دیگه گنده گوزی نکنن کیر تو کص ننشون که برا اینا گوشی خرید

جان من این تیمارستان ترپ و بمال به زمین کیری پلشتن خیلی از خودشون در رفتن بچه سالا

@i3daaa نودش با فیس چند تا ریکت؟