Cortex MBTI
Kanalga Telegram’da o‘tish
MBTI decoded, not defined.
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
5 148
Obunachilar
+19924 soatlar
+7307 kunlar
+3 92430 kunlar
Postlar arxiv
5 151
https://t.me/MBTIcortex/2351
بقیه هم تایپات هم دیدی که گفتن بنظرم اشکالی نداره اگر دیدگاه خودتم بخوای بگی
هرکسی یه مدل فکر میکنه
5 151
بنظرم intj ها دو دستگی دارن، اونایی که زیادی شکر میخورن و اونایی که به گفته بقیه نرمال تره اعتماد بنفس و غرورشون .
شخصیتشون خیلی جالبه اگه بتونن این سایدارو کنترلش کنن و به بهترین ورژن خودشون برسن، همش به حرف زدنو تعریف کردن از خود نیست؛ باید بهترین بودنو نشون داد و منتظر موند تا بقیه اعتراف کنن به اینکه این نوعintj ها بهترینن.
خودم intj ام.
5 151
من خودم ISFP ام و دوست صمیمیم INTJ خیلی جاها پیش میاد با هم کنار نیایم ولی سعی میکنیم با صحبت دلخوریامونو حل کنیم همیشه اصرار داره وقتی از دستش ناراحت میشم بهش بگم و خب خیلی رو این موضوع تاکید داره همیشه ،ولی یوقتایی حس میکنم سر یه چیزایی زیادی حساسم و با گفتن بهش ممکنه اذیتش کنم و از طرفی اگه نگم تو دلم میمونه و باعث فاصله گرفتنم میشه و الان تو موقعیتیم که حس میکنم هم اون ازم دلخوره و هم من ، و واقعا موندم چیکار کنم.
5 151
من نمیدونم چرا اما همیشه کلی دوست intj داشتم، همین الانم سه تا دوست نزدیک دارم که یکیشون هم صمیمیترین دوستمه =)))))
حامین، لایک واقعا اگر کسی در حلقه آدمای نزدیکشون باشه امکان نداره بفروشنش یا پشتش رو خالی کنن، با اینکه خب احساسی نیستن اما شنوندههای خوبی هم هستن، تنها مشکلی که باهاشون داشتم اینه که درک نمیکنن آدم یه وقتایی خودش راه حل رو میدونه و هدفش از غر زدن این نیست که intj براش راه حل پیدا کنه 😭
یک حالتی هم دارن که خودشون رو جدا از بشریت میبینن؟ خودشیفتگی نیست، نمیدونم دقیقا چیه، اما همیشه یک فاصلهای از جامعه دارن، شاید نهایتا اون فاصله رو فقط با آدمای خییییلی امن نداشته باشن.
نسبت به بقیه nt ها هم به نظرم بیشتر به اخلاقیات اهمیت میدن.
5 151
ارتباط با intj شبیه یه مسیر پر از سیم خارداره که اگه ازشون با موفقیت رد شی خودش همه اونا رو برات جبران میکنه ولی اگه نشی نشدی
5 151
دقیق ترین حرف از یه intj که با وجودی که این تایپ نیستم ولی عمیقا درکش میکنم.
به طور ناخواسته زخم می زنن.
https://t.me/MBTIcortex/2341
5 151
برعکس همتون.
من فکر میکنم توی رابطه خیلی انسانای سخت گیر و حسود و خودخواهی هستیم
که هیچکدومو به رومون نمیاریم و نشون نمیدیم ولی طرف مقابلمونو از لحاظ روانی اروم اروم داغون میکنیم مخصوصا اگر خیلی احساسی باشن؛ نه از روی حرص و عصبانیت و غیره.. از عشق زیاد.
از طرف خودتون همیشه نگاه نکنین، شماها همیشه بی نقص نیستین.
من نگاه کردم.. و بهترین ادم زندگیمو از دست دادم.
5 151
انگاری یه extp پشت این پیاماست تا intj.
تا جایی که میشناسمشون اصلا خودشیفته نیستن. تازه باشن هم جار نمیزنن. ارومن والا
https://t.me/MBTIcortex/2332
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
