fa
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

رفتن به کانال در Telegram

MBTI decoded, not defined.

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
5 148
مشترکین
+19924 ساعت
+7307 روز
+3 92430 روز
آرشیو پست ها
https://t.me/MBTIcortex/2341 آدما شبیه هم نیستن

چرا مشتاق شنیدن نظرم راجع به این تایپ هستید؟

https://t.me/MBTIcortex/2351 بقیه هم تایپات هم دیدی که گفتن بنظرم اشکالی نداره اگر دیدگاه خودتم بخوای بگی هرکسی یه مدل فکر میکنه

photo content

خیلی از تایپا اومدن و رفتن یا اصلا من اومدم رفتم ولی intj همیشه موند

بنظرم intj ها دو دستگی دارن، اونایی که زیادی شکر میخورن و اونایی که به گفته بقیه نرمال تره اعتماد بنفس و غرورشون . شخصیتشون خیلی جالبه اگه بتونن این سایدارو کنترلش کنن و به بهترین ورژن خودشون برسن، همش به حرف زدنو تعریف کردن از خود نیست؛ باید بهترین بودنو نشون داد و منتظر موند تا بقیه اعتراف کنن به اینکه این نوعintj ها بهترینن. خودم intj ام.

من خودم ISFP ام و دوست صمیمیم INTJ خیلی جاها پیش میاد با هم کنار نیایم ولی سعی میکنیم با صحبت دلخوریامونو حل کنیم همیشه اصرار داره وقتی از دستش ناراحت میشم بهش بگم و خب خیلی رو این موضوع تاکید داره همیشه ،ولی یوقتایی حس میکنم سر یه چیزایی زیادی حساسم و با گفتن بهش ممکنه اذیتش کنم و از طرفی اگه نگم تو دلم میمونه و باعث فاصله گرفتنم میشه و الان تو موقعیتیم که حس میکنم هم اون ازم دلخوره و هم من ، و واقعا موندم چیکار کنم.

راستش من با تنها تایپی که تا الان ساختم intj بوده

چون خودم این تایپ هستم ترجیح میدم بقیه بگن.

بپرسم خودت چی فکر میکنی؟

من نمی‌دونم چرا اما همیشه کلی دوست intj داشتم، همین الانم سه تا دوست نزدیک دارم که یکیشون هم صمیمی‌ترین دوستمه =))))) حامین، لایک واقعا اگر کسی در حلقه آدمای نزدیکشون باشه امکان نداره بفروشنش یا پشتش رو خالی کنن، با اینکه خب احساسی نیستن اما شنونده‌های خوبی هم هستن، تنها مشکلی که باهاشون داشتم اینه که درک نمی‌کنن آدم یه وقتایی خودش راه حل رو می‌دونه و هدفش از غر زدن این نیست که intj براش راه حل پیدا کنه 😭 یک حالتی هم دارن که خودشون رو جدا از بشریت می‌بینن؟ خودشیفتگی نیست، نمی‌دونم دقیقا چیه، اما همیشه یک فاصله‌‌ای از جامعه دارن، شاید نهایتا اون فاصله رو فقط با آدمای خییییلی امن نداشته باشن. نسبت به بقیه nt ها هم به نظرم بیشتر به اخلاقیات اهمیت میدن.

ارتباط با intj شبیه یه مسیر پر از سیم خارداره که اگه ازشون با موفقیت رد شی خودش همه اونا رو برات جبران میکنه ولی اگه نشی نشدی

همین که موافقی نشونه‌ی خوبیه.

https://t.me/MBTIcortex/2343 موافقم شایدم من اون آدم به درد نخوره باشم

به عنوان کسی که تغییر تایپ دادم به‌تازگی و شدم intj، ترسیدم.

دقیق ترین حرف از یه intj که با وجودی که این تایپ نیستم ولی عمیقا درکش میکنم. به طور ناخواسته زخم می زنن. https://t.me/MBTIcortex/2341

What about yourself?

https://t.me/MBTIcortex/2339 شاید ورژن ناسالم شون گیر من افتادن😂💔

برعکس همتون. من فکر میکنم توی رابطه خیلی انسانای سخت گیر و حسود و خودخواهی هستیم که هیچکدومو به رومون نمیاریم و نشون نمیدیم ولی طرف مقابلمونو از لحاظ روانی اروم اروم داغون میکنیم مخصوصا اگر خیلی احساسی باشن؛ نه از روی حرص و عصبانیت و غیره.. از عشق زیاد. از طرف خودتون همیشه نگاه نکنین، شماها همیشه بی نقص نیستین. من نگاه کردم.. و بهترین ادم زندگیمو از دست دادم.

انگاری یه extp پشت این پیاماست تا intj. تا جایی که میشناسمشون اصلا خودشیفته نیستن. تازه باشن هم جار نمیزنن. ارومن والا https://t.me/MBTIcortex/2332