Cortex MBTI
Kanalga Telegram’da o‘tish
MBTI decoded, not defined.
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
5 058
Obunachilar
+19924 soatlar
+7307 kunlar
+3 92430 kunlar
Postlar arxiv
5 146
https://t.me/MBTIcortex/3401
برای من رو مخ ترینش اینه که زیادی توضیح میدن
و بهترینش بلوغ ذهنیشونه
5 146
https://t.me/MBTIcortex/3386
صادقانه نمیدونم مثبت تلقی میشه یا منفی ولی از خصلت های entp وار میشه به این اشاره کرد که کاملا متوجه میشم در ثانیه با هر کنش چه اثری روی آدم ها و جو اتاق میزارم و در عین حال جوری خودم رو در برابر فهمش احمق جلوه میدم که نزدیکترین افراد بهم هم متوجه نمیشن.
در حالت مثبتش توی محیط کاری یا وقتی میخوای کسی رو داشته باشی ابزار و ویژگی خوبیه ولی اگر خیلی به سمت علاقه به بازی دادن آدم ها متمایل بشه واقعا جالب نیست.
5 146
https://t.me/MBTIcortex/3401
وقتی میرید تو مودِ I can fix him خوشم میاد درکل ادمای کاریزماتیکی هستید و اینکه در عین تبادل اطلاعات، تبادل اطلاعات نمیکنید تحسین برانگیزه.
5 146
https://t.me/MBTIcortex/3399
نمیتونم
ولی اگر با ی istp صحبت کنم، دیگه حوصلم سر نمیره. اینم مفیده
5 146
https://t.me/MBTIcortex/3402
این مرحله به هوش اجتماعی و احساسی خودت بستگی داره رفیق، امیدوارم از پسش بربیای
چون کاملا شبیه گربه هایی هستن که چنگ میندازن.
5 146
اینکه ابسسد کسی نباشی و از کسی خوشت نیاد واقعا زندگی رو کسالت آور میکنه
نیازمند هیجان😫
5 146
https://t.me/MBTIcortex/3387
-istp
بهمون دروغ نگین
و کاری ک گفتیم بدمون میاد رو انجام ندین
باهامون سریال ببینین
و فقط ب ما توجه کنین
حسادتمونم تحریک نکنین
5 146
https://t.me/MBTIcortex/3387
-istp
بهمون دروغ نگین
و کاری ک گفتم بدمون میاد رو انجام ندین
باهامون سریال ببینین
و فقط ب ما توجه کنین
حسادتمونم تحریک نکنین
5 146
بیاید بگید رو مخ ترین اخلاقای یه INTJ و بهتریناش چیه از نظرتون
میخوام دیدگاه بقیه تایپ ها درمورد خودمو بدونم
5 146
https://t.me/MBTIcortex/3323
ب عنوان یه Entp
باید بگم ک اصلا و ابدا intj ها سخت و غیر ممکن نیستن، صرفا نیاز به درک و شناخت بسیار زیادی دارن ( توش استادم )
خیلی هم پروسه زدن مخشون لذت بخشه و خوش میگذره
یه ترن هوایی خالصه با درصد ادرنالین بالا
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
