uz
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Kanalga Telegram’da o‘tish

MBTI decoded, not defined.

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
5 058
Obunachilar
+19924 soatlar
+7307 kunlar
+3 92430 kunlar
Postlar arxiv
با عرض پوزش از کورتکسی های گل، بنده همسرم رو نیاز دارم، باید ببرمش

https://t.me/MBTIcortex/3401 برای من رو مخ ترینش اینه که زیادی توضیح میدن و بهترینش بلوغ ذهنیشونه

https://t.me/MBTIcortex/3386 صادقانه نمی‌دونم مثبت تلقی میشه یا منفی ولی از خصلت های entp وار میشه به این اشاره کرد که کاملا متوجه میشم در ثانیه با هر کنش چه اثری روی آدم ها و جو اتاق می‌زارم و در عین حال جوری خودم رو در برابر فهمش احمق جلوه میدم که نزدیکترین افراد بهم هم متوجه نمیشن. در حالت مثبتش توی محیط کاری یا وقتی میخوای کسی رو داشته باشی ابزار و ویژگی خوبیه ولی اگر خیلی به سمت علاقه به بازی دادن آدم ها متمایل بشه واقعا جالب نیست.

https://t.me/MBTIcortex/3401 وقتی میرید تو مودِ I can fix him خوشم میاد درکل ادمای کاریزماتیکی هستید و اینکه در عین تبادل اطلاعات، تبادل اطلاعات نمی‌کنید تحسین برانگیزه.

https://t.me/MBTIcortex/3406 Intj میدونم بدون سند و مدرک میگم ولی خب

https://t.me/MBTIcortex/3406 منطقی و بالغ بودن توی رابطه هیچ ربطی به تایپ نداره دوست من

اسباب بازی می‌خوای پس.

https://t.me/MBTIcortex/3399 نمیتونم ولی اگر با ی istp صحبت کنم، دیگه حوصلم سر نمیره. اینم مفیده

https://t.me/MBTIcortex/3386 بدترین اخلاقمون اینه که اخلاق بد نداریم شاهکار خالص.

https://t.me/MBTIcortex/3387 لاشی نباشید تو بغل همه نپرید

https://t.me/MBTIcortex/3402 این مرحله به هوش اجتماعی و احساسی خودت بستگی داره رفیق، امیدوارم از پسش بربیای چون کاملا شبیه گربه هایی هستن که چنگ میندازن.

اینکه ابسسد کسی نباشی و از کسی خوشت نیاد واقعا زندگی رو کسالت آور میکنه نیازمند هیجان😫

https://t.me/MBTIcortex/3387 -istp بهمون دروغ نگین و کاری ک گفتیم بدمون میاد رو انجام ندین باهامون سریال ببینین و فقط ب ما توجه کنین حسادتمونم تحریک نکنین

بنظرتون کدوم تایپ توی رابطه منطقی و بالغ‌ تره؟

https://t.me/MBTIcortex/3398 این دیگه چه سمی بود شفا لطفا

Intp کلا یه چیزی راجع به تایپ خودم بگم؟ بنظرم خیلی وایب آهنگ creep رو میدیم-

https://t.me/MBTIcortex/3387 -istp بهمون دروغ نگین و کاری ک گفتم بدمون میاد رو انجام ندین باهامون سریال ببینین و فقط ب ما توجه کنین حسادتمونم تحریک نکنین

https://t.me/MBTIcortex/3396 چطوری وارد دایره امنش بشم که فکر نکنه دارم کنترلش میکنم؟

بیاید بگید رو مخ ترین اخلاقای یه INTJ و بهتریناش چیه از نظرتون میخوام دیدگاه بقیه تایپ ها درمورد خودمو بدونم

https://t.me/MBTIcortex/3323 ب عنوان یه Entp باید بگم ک اصلا و ابدا intj ها سخت و غیر ممکن نیستن، صرفا نیاز به درک و شناخت بسیار زیادی دارن ( توش استادم ) خیلی هم پروسه زدن مخشون لذت بخشه و خوش میگذره یه ترن هوایی خالصه با درصد ادرنالین بالا