ch
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

前往频道在 Telegram

MBTI decoded, not defined.

显示更多
未指定国家未指定类别
4 385
订阅者
+7324 小时
+4487
+3 26730
帖子存档
از کاری که کردم خیلی پشیمونم ولی خب باعث شدم طرف سالها درگیرم بشه بدون اینکه با هم رابطه خاصی داشته باشیم، رسماً فقط با سچوئیشن شیپ و نگهداشتنش رو هوا باعث شدم سالها توی ذهنش باشم و نتونه منو از سرش بیرون کنه وقتایی که باید نزدیک میشدم و وقتایی که باید می‌کشیدم عقب. و هیچکس هم متوجه این نشد که دارم چیکار میکنم چون همه چیز خیلی طبیعی جلو می‌رفت و هیچکس انتظار نداشت. حتی خودمم از وضعیت راضی نبودم ولی یه چیزی درونم بود که نمی‌تونستم متوقفش کنم و توی لوپ گیر افتاده بودم😭 -the toxic side of an ENFP

دارم کم کم حس میکنم کسی که بهم آسیب زده اینجاست و داره با افتخار راجب کاراش حرف میزنه

https://t.me/MBTIcortex/2881 میدونی به وجدانت هم بستگی داره تونستنشو میتونی ولی آیا انجام میدی یا نه

مثلا ساختن اعتماد برای یه فرد تا حدی که تمام زندگیش رو بهت می‌گه و وابستت بشه بعد ایگنور کردن بدون توضیح تا حدی که طرف به هویت خودش هم شک می‌کنه البته این رفتاریه که ممکنه از قصد هم نباشه.. مثلا من برای محافظت از تطرافیان در برابر خودم خیلی وقتا از دیگران فاصله گرفتم که تا این حد پیش نره؟

نداری عزیزم.

هرچی فکر میکنم ردفلگ در خودم نمیابم چرا…

آره

خنده‌ی دارک؟ https://t.me/MBTIcortex/2882

خب به عنوان یه infp موندم کدومشو بگم هی میگم ادما باهام ارتباط نمیگیرن فلان درحالیکه این منم دور خودم دیوار میکشم و ممکنه حتی در ساده ترین حالت ناخواسته دل طرف رو بشکونم با حرفام و وقتی آسیب میبینم حس میکنم در کنار اینکه خودمو اذیت کنم بقیه رو هم میکنم:(

https://t.me/MBTIcortex/2869 به عنوان یه intj باید بگم در اکثر مواقع اینکه طرف مقابل وابسته می‌شه حتی برنامه‌ی من هم نبوده، و برای گوست کردن هم همیشه یه دلیلی وجود داره، ولی اگه درباره‌ش حرفی نزنم یعنی مدت زیادی تحمل کردم و دیگه از یه جا به بعد نتونستم ادامه بدم

اینکه یک کاری رو بلد باشی بکنی دلیل نمیشه انجامش بدی🙏🏻 یک intj سالم دانش بازی روانی رو داره اما انتخاب میکنه که انجامش نده

https://t.me/MBTIcortex/2852 برمی‌گرده به زمانی که من خام تر بودم و هیچ شناختی نداشتم که یک رد فلگ واقعا چه بلایی میتونه سر آدم بیاره از روز اول علاقه‌هام رو فهمید و شروع کرد با استفاده از اون ها به من نزدیک شدن و با این عنوان که " میخوام ازت محافظت کنم " و من نمیدونستم کسی که باید ازش محافظت شم خودشه. لاو بامبم میکرد و بعد مدتی غیب میشد و وقتی من سرد میشدم باهام بحث میکرد و طوری جلوه‌اش میداد که تقصیر منه. ازم میخواست بیاد رو اکانتم و وقتی بهش جواب "نه" میدادم رفتارهایی از خودش نشون میداد که خودم بیشتر ناراحت میشدم. گریه‌ام رو درمیاورد و تو ویس با گریه براش توضیح میدادم و هیچ اهمیتی نمیداد و میگفت اول مشکلم رو حل کن بعدا خودم نازت رو میکشم بابت گریه کردنت. کلی محدودم میکرد و میگفت چون برام با ارزشی این رو انجام میدم برای همین نمیخوام با کسی گرم بگیری و فقط پیش خودم گوگولی و بامزه باش. رفتارهای مغرور و خودخواهانه‌اش رو به طور واضح به تایپ ام‌بی‌تی‌ایش ربط میداد اما خب، برنده و بازنده بازی هردوتا من بودم که خودم، خودم رو نجات دادم و همینطور با کلی تروما ترکش کردم زمانی که باهاش آشنا شدم enfp بودم الان infj اون intj بود

https://t.me/MBTIcortex/2871 همه‌شون نه بعضیاشون حتی اتفاقا از وابستگی بیزارن و بوی وابستگی احساس کنن خودت و وسایل لباسات با چمدون توی کوچه‌اید

در حقیقت intj ‌ـها تا یک کار اشتباهی نکنی باهات رابطه‌ای رو تموم نمی‌کنن. اما بعدش مهم نیست که وابسته بودی یا نه( محافظت از خود )

خنده‌ام گرفت.

ویلیام جیمز موریارتی، فئودور داستایوفسکی توی انیمه‌ی بانگو، کیوتاکا آیانوکوجی و کلی دیگه که به دستکاری روانی معروفن همگی intj بودن. قطعا گوگولی هستید! https://t.me/MBTIcortex/2865

چقدر راحت اعتراف می‌کنید، احسنت.

به عنوان یه intp پیش اومده که با بمب عشق( این دقیقش یادم نیست؟) اول احساساتش رو برانگیخته کنم و بعد انقدر‌ تو اون زمان ها سوالات دو پهلو یا شک برانگیز بپرسم که بعد یه مدت طرف مقابلم کاملا منفعل شد و در جواب هر سوالی که می‌پرسیدم همونی که من ازش خواسته بودم رو می‌گفت نه اون چیزی که واقعا بود و خب چندبار به چند روش مختلف اینکارو کردم یه بار با یکی بود که واقعا تو گذشته بهم آسیب زده بود و من فقط میخواستم خیلی نرم جبران کنم و یکی دیگه هم حوصلم سررفته بود گاردش زیادی پایین بود پس بهش یاد دادم که دیگه اینکارو نک-

شخصا اگر می‌خواید کنترلم کنید بهم عذاب وجدان بدید

چون ضعیف‌ان، بگیر به چپت.