Cortex MBTI
Kanalga Telegram’da o‘tish
MBTI decoded, not defined.
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
5 058
Obunachilar
+19924 soatlar
+7307 kunlar
+3 92430 kunlar
Postlar arxiv
5 140
https://t.me/MBTIcortex/2404
حس کردم اولین باره دارم میبینم یه intj میخواد تایپش عوض بشه؟ چجوری!!!
از نشانههای intj نبودنه
5 140
فکر نکنم istp ها زیاد اینجوری باشن که حق با منه در واقع حتی وقتشون رو هم تلف بحث نمیکنن چون نتیجهای نداره براشون
5 140
من با یه istp تو رابطه بودم
واقعا ادم وفاداریه ، خیلییی منفعت طلبه ولی اهمیت میده
پرتلاشه و تکیه گاه خوبیه ، واسه ساختن زندگی میشه بهش اعتماد کرد
اگه عاشقت بشه میتونی همه چیو بخ اون بسپاری
مواظبته ، کادو میده ، تلاش میکنه خوشحال باشی
ولی وقتی عاشق شه وابسته شه دیگه هیچکسسسس به چشمش نمیاد هیچچچکسسس اصلا تغییر پذیر هم نیست
عالی ان واقعا
5 140
چجوری تایپ تون عوض میشه؟ من از وقتی که یادم میاد intj بودم... 🫠 دوست داشتم enfp میبودم
5 140
https://t.me/MBTIcortex/2366
هر دو دفعه که دوستام istp بودن شدیدا باهاشون به مشکل خوردم
خیلی اینطوری بودن که حق با ماست.
5 140
https://t.me/MBTIcortex/2396
آفرین دقیقا.
حتا تو دوستی هم اگه ببینیم یکی وقتی رو مودش نیستیم هی میخاد بیاد سمتون و کمکمون کنه کنارش میزنیم
چون عادت کردیم که همچیو خودمون با فاصله گرفتن و تنها بودن حل کنیم(باز این میتونه یه چیز شخصی باشه که یکی دیگه این مدلی نباشه)
5 140
از وقتی با MBTI آشنا شدم چندین سال ISTP بودم و الان یکی دوسال INTJ
الان که راجب این دو تایپ حرف هست هم بشدت خوندن نظرات جالبه و هم من رو داره دوباره به شک میندازه که نکنه باز ISTP شدم
این شکه باعث میشه من تقریبا هر ماه تست بدم
5 140
https://t.me/MBTIcortex/2388
راجب این لب مرزی بودن آره واقعا ، میتونه همزمان هم برات به در و دیوار بکوبه هم یهویی حذفت کنه از زندگیش و بره...😦
5 140
بعنوان یه Istp
دوست دارم با کسی که istp هست صحبت کنم ببینم با یکی تایپ شخصیتی خودمو داره صحبت کنم چجوره اصلا
کسی هست؟
5 140
istp
دقیقا همون شخصی که ممکنه توی زندگیش کلی اتفاق مهم بیوفته ولی یکی از اون هارو هم به دوست هاش یا خانواده اش نگه چرا؟ چون دلیلی نمیبینه
این آدم ها اول عجیب و جالب آن اما در واقعیت یک شکلی از سادگی و صداقت دارن هیچوقت بهت دروغ نمیگن اما موضوع اینجاست اصلا بهت نمیگن
ممکنه دوماه ازشون خبری نگیری چون مشغول ی چیز جالب از نظر خودشون بودن
کلا تایپ خوبی برای آدمایی که نیاز به ی پارتنر دارن که دنبالشون بیوفته نیستن چون نیاز به فضای خودشون دارن و مطمئن باشید اگه اون فضا رو نداشته باشن اصلا اتفاق های خوبی نمیافته
ی حالت دیوونه کارهای خودش و زندگیشه
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
