uk
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Відкрити в Telegram

MBTI decoded, not defined.

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
5 058
Підписники
+19924 години
+7307 днів
+3 92430 день
Архів дописів
جالبیش اینجاست یه مدت با intj ها حال نمیکردم ولی کل زندگیمو intj بودم

حال نمی‌کردم تا وقتی خلافش ثابت شد.

نظر خودت هم درمورد istpها میگی؟

https://t.me/MBTIcortex/2404 حس کردم اولین باره دارم میبینم یه intj میخواد تایپش عوض بشه؟ چجوری!!! از نشانه‌های intj نبودنه

فکر نکنم istp ها زیاد اینجوری باشن که حق با منه در واقع حتی وقتشون رو هم تلف بحث نمی‌کنن چون نتیجه‌ای نداره براشون

بودی؟ یعنی دیگه نیستی؟

من با یه istp تو رابطه بودم واقعا ادم وفاداریه ، خیلییی منفعت طلبه ولی اهمیت میده پرتلاشه و تکیه گاه خوبیه ، واسه ساختن زندگی میشه بهش اعتماد کرد اگه عاشقت بشه میتونی همه چیو بخ اون بسپاری مواظبته ، کادو میده ، تلاش میکنه خوشحال باشی ولی وقتی عاشق شه وابسته شه دیگه هیچکسسسس به چشمش نمیاد هیچچچکسسس اصلا تغییر پذیر هم نیست عالی ان واقعا

https://t.me/MBTIcortex/2390 وای دقیقاااا یه جوری وابسته میشن خدا میدونه

چجوری تایپ تون عوض میشه؟ من از وقتی که یادم میاد intj بودم... 🫠 دوست داشتم enfp میبودم

https://t.me/MBTIcortex/2366 هر دو دفعه که دوستام istp بودن شدیدا باهاشون به مشکل خوردم خیلی اینطوری بودن که حق با ماست.

https://t.me/MBTIcortex/2396 آفرین دقیقا. حتا تو دوستی هم اگه ببینیم یکی وقتی رو مودش نیستیم هی میخاد بیاد سمتون و کمکمون کنه کنارش می‌زنیم چون عادت کردیم که همچیو خودمون با فاصله گرفتن و تنها بودن حل کنیم(باز این میتونه یه چیز شخصی باشه که یکی دیگه این مدلی نباشه)

از وقتی با MBTI آشنا شدم چندین سال ISTP بودم و الان یکی دوسال INTJ الان که راجب این دو تایپ حرف هست هم بشدت خوندن نظرات جالبه و هم من رو داره دوباره به شک میندازه که نکنه باز ISTP شدم این شکه باعث میشه من تقریبا هر ماه تست بدم

https://t.me/MBTIcortex/2388 بعنوان یه istp قبول دارم

https://t.me/MBTIcortex/2394 جناب فلانی ترجیح دادن ضمیرشون‌ رو نگن‌ عزیزان

https://t.me/MBTIcortex/2388 راجب این لب مرزی بودن آره واقعا ، میتونه همزمان هم برات به در و دیوار بکوبه هم یهویی حذفت کنه از زندگیش و بره...😦

بعنوان یه Istp دوست دارم با کسی که istp هست صحبت کنم ببینم با یکی تایپ شخصیتی خودمو داره صحبت کنم چجوره اصلا کسی هست؟

istp دقیقا همون شخصی که ممکنه توی زندگیش کلی اتفاق مهم بیوفته ولی یکی از اون هارو هم به دوست هاش یا خانواده اش نگه چرا؟ چون دلیلی نمی‌بینه این آدم ها اول عجیب و جالب آن اما در واقعیت یک شکلی از سادگی و صداقت دارن هیچوقت بهت دروغ نمی‌گن اما موضوع اینجاست اصلا بهت نمی‌گن ممکنه دوماه ازشون خبری نگیری چون مشغول ی چیز جالب از نظر خودشون بودن کلا تایپ خوبی برای آدمایی که نیاز به ی پارتنر دارن که دنبالشون بیوفته نیستن چون نیاز به فضای خودشون دارن و مطمئن باشید اگه اون فضا رو نداشته باشن اصلا اتفاق های خوبی نمی‌افته ی حالت دیوونه کارهای خودش و زندگیشه

احتمالا زیر یه سقفیم.

https://t.me/MBTIcortex/2392 از کجا میدونی اقا دختر نیست.

یکیشونو بردم.