uz
Feedback
خیلی‌خیلی‌خیلی

خیلی‌خیلی‌خیلی

Kanalga Telegram’da o‘tish

🍈: @thenighttrainbot [مهتای فاخر: @shrooenagahan]

Ko'proq ko'rsatish
Eron106 244Toif belgilanmagan
910
Obunachilar
-324 soatlar
-37 kunlar
+5730 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+120
35 kanalda
May '26
+41
18 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+3
6 kanalda
Get PRO
Mart '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+114
54 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+33
27 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+238
74 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+208
47 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+532
59 kanalda
Get PRO
Sentabr '250
42 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+1
19 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
24 Iyun0
23 Iyun+2
22 Iyun+1
21 Iyun+7
20 Iyun+5
19 Iyun+1
18 Iyun+4
17 Iyun+3
16 Iyun+7
15 Iyun+2
14 Iyun+2
13 Iyun+11
12 Iyun+5
11 Iyun+6
10 Iyun+3
09 Iyun+2
08 Iyun+6
07 Iyun+5
06 Iyun+13
05 Iyun+4
04 Iyun+9
03 Iyun+8
02 Iyun+9
01 Iyun+5
Kanal postlari
Repost from N/a
keep it up people

2
i love محرم‌ hating content
44
3
https://youtu.be/fuhEMYMUzwI
139
4
میشه لطفا لینک ویدیو میا رو بذارین
138
5
Matn yo'q...
137
6
تازه الان مجبور نبودم یه چنل فاخر جدا داشته باشم
137
7
کاش منم مثل بقیه بعد از هر زیاده‌گویی پیاما رو پاک میکردم
137
8
این چندماه انقدر واکنش و نظرم نسبت به همه‌چی فرق کرده و خنثی‌تر و هیچی‌تر شده که الان پشیمونم از اینکه تو این چنل این میزان مدرک از منِ پارسال هست
137
9
علاوه بر اون ریدم تو هوای شرجی یعنی چی که باد میخوره تو صورتم ولی دارم عرق میکنم
172
10
ریدم تو عقایدی که صداش به جای کون خودتون تو کون منه
203
11
تعداد عکس‌هایی که دلم میخواست پروفایل اینجا میبودن داره از کنترلم خارج میشه
208
12
💌
💌
183
13
نجات‌دهنده تو آینه نیست، نجات‌دهنده ولاگ میا پلیزه.
225
14
Matn yo'q...
269
15
من ساعت ۵ و ۴۱ دقیقه‌ی صبح درحال چرخیدن بین ۸۷ تا آلارم گوشیم که ببینم ساعت کدومشون برای بیدار شدنم کمتر نامناسبه:
265
16
این یه فکت محسوب می‌شه که من بروکلین ناین ناین رو به هر سیتکامی ترجیح می‌دم
258
17
Matn yo'q...
266
18
ولی جدی حس میکنم باید رانندگی یاد بگیرم نمیشه تا ترم آخر اینجوری زندگی کرد
256
19
من با مه‌تا (دوستم) میرفتم و سه سری ماشین مینشستیم تا داخل دانشگاه و راستش برای من خسته کننده نبود کل مسیر آهنگ گوش میدادم یا یه چیزی میدیدم
256
20
من با دانشگاه ترم بعد احتمالا دوساعت و نیم فاصله دارم میخوام بدونم چجوری میری و اینکه راه خیییلی تایم ادمو میگیره و خسته‌ت میکنه؟
253