es
Feedback
خیلی‌خیلی‌خیلی

خیلی‌خیلی‌خیلی

Ir al canal en Telegram

🍈: @thenighttrainbot [مهتای فاخر: @shrooenagahan]

Mostrar más
Irán106 244La categoría no está especificada
910
Suscriptores
-324 horas
-37 días
+5730 días

Carga de datos en curso...

Canales Similares
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+120
en 35 canales
mayo '26
+41
en 18 canales
Get PRO
abril '26
+3
en 6 canales
Get PRO
marzo '26
+1
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+114
en 54 canales
Get PRO
enero '26
+33
en 27 canales
Get PRO
diciembre '25
+238
en 74 canales
Get PRO
noviembre '25
+208
en 47 canales
Get PRO
octubre '25
+532
en 59 canales
Get PRO
septiembre '250
en 42 canales
Get PRO
agosto '25
+1
en 19 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
24 junio0
23 junio+2
22 junio+1
21 junio+7
20 junio+5
19 junio+1
18 junio+4
17 junio+3
16 junio+7
15 junio+2
14 junio+2
13 junio+11
12 junio+5
11 junio+6
10 junio+3
09 junio+2
08 junio+6
07 junio+5
06 junio+13
05 junio+4
04 junio+9
03 junio+8
02 junio+9
01 junio+5
Publicaciones del Canal
Repost from N/a
keep it up people

2
i love محرم‌ hating content
44
3
https://youtu.be/fuhEMYMUzwI
139
4
میشه لطفا لینک ویدیو میا رو بذارین
138
5
Sin texto...
137
6
تازه الان مجبور نبودم یه چنل فاخر جدا داشته باشم
137
7
کاش منم مثل بقیه بعد از هر زیاده‌گویی پیاما رو پاک میکردم
137
8
این چندماه انقدر واکنش و نظرم نسبت به همه‌چی فرق کرده و خنثی‌تر و هیچی‌تر شده که الان پشیمونم از اینکه تو این چنل این میزان مدرک از منِ پارسال هست
137
9
علاوه بر اون ریدم تو هوای شرجی یعنی چی که باد میخوره تو صورتم ولی دارم عرق میکنم
172
10
ریدم تو عقایدی که صداش به جای کون خودتون تو کون منه
203
11
تعداد عکس‌هایی که دلم میخواست پروفایل اینجا میبودن داره از کنترلم خارج میشه
208
12
💌
💌
183
13
نجات‌دهنده تو آینه نیست، نجات‌دهنده ولاگ میا پلیزه.
225
14
Sin texto...
269
15
من ساعت ۵ و ۴۱ دقیقه‌ی صبح درحال چرخیدن بین ۸۷ تا آلارم گوشیم که ببینم ساعت کدومشون برای بیدار شدنم کمتر نامناسبه:
265
16
این یه فکت محسوب می‌شه که من بروکلین ناین ناین رو به هر سیتکامی ترجیح می‌دم
258
17
Sin texto...
266
18
ولی جدی حس میکنم باید رانندگی یاد بگیرم نمیشه تا ترم آخر اینجوری زندگی کرد
256
19
من با مه‌تا (دوستم) میرفتم و سه سری ماشین مینشستیم تا داخل دانشگاه و راستش برای من خسته کننده نبود کل مسیر آهنگ گوش میدادم یا یه چیزی میدیدم
256
20
من با دانشگاه ترم بعد احتمالا دوساعت و نیم فاصله دارم میخوام بدونم چجوری میری و اینکه راه خیییلی تایم ادمو میگیره و خسته‌ت میکنه؟
253