uz
Feedback
↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

Kanalga Telegram’da o‘tish

بداية 2025/6/22 - ان كان الأمس قد ازعجك فما ذنب اليوم يراك حزينا ؟ تبادل. @Md6691af64456BOT

Ko'proq ko'rsatish
456
Obunachilar
-424 soatlar
-147 kunlar
+2430 kunlar
Postlar arxiv
الريتش فين حاضر نقلل

Repost from N/a
‏”سأكتفي بوحدتي، لن أزعج أحد بعد الأن.“

بعض الغياب ليس جفاء، بل هو الحقيقة التي رفضنا رؤيتها في البداية؛ نحن لم نكن لهم كما كانوا لنا.

الدنيا دواره يا جماعة والله يعني حد عملك حاجة وحشة او حلوة هيشوفها - اللي باعك هييجي اللي يبيعوا . - اللي بوظلك حياتك هييجي اللي يبوظله حياته . - اللي ظلمك هييجي اللي يظلمه . - اللي قال عليك كلام وحش هييجي اللي يتكلم عليه . كن علي يقين ان كما تدين تدان

‏الإفراط في التقدير بيعلم الناس الاحبنه.

‏لازم تتأقلم مع كونك مش مهم زي الاول ..

ما كُنتِش عايِز أَبَانْ ضَعِيف.. بَس قُصَادك، كُلّ حَاجَة جوَّايا كَانِت بتخُونِّي.

صوت واحد يخلينى اكسب

عوز صوت واحد بسراعه

تلات زياده بقا اقفل ٣٠

خسرانه فراق صوتين