uk
Feedback
↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

↫ࢪُڪـــטּ لَــطِــيـــ♡ـــف 💗𐙚)'

Відкрити в Telegram

بداية 2025/6/22 - ان كان الأمس قد ازعجك فما ذنب اليوم يراك حزينا ؟ تبادل. @Md6691af64456BOT

Показати більше
456
Підписники
-424 години
-147 днів
+2430 день
Архів дописів
الريتش فين حاضر نقلل

تنورونى فيها

قناتى الجديه

Repost from N/a
‏”سأكتفي بوحدتي، لن أزعج أحد بعد الأن.“

بعض الغياب ليس جفاء، بل هو الحقيقة التي رفضنا رؤيتها في البداية؛ نحن لم نكن لهم كما كانوا لنا.

الدنيا دواره يا جماعة والله يعني حد عملك حاجة وحشة او حلوة هيشوفها - اللي باعك هييجي اللي يبيعوا . - اللي بوظلك حياتك هييجي اللي يبوظله حياته . - اللي ظلمك هييجي اللي يظلمه . - اللي قال عليك كلام وحش هييجي اللي يتكلم عليه . كن علي يقين ان كما تدين تدان

‏الإفراط في التقدير بيعلم الناس الاحبنه.

‏لازم تتأقلم مع كونك مش مهم زي الاول ..

ما كُنتِش عايِز أَبَانْ ضَعِيف.. بَس قُصَادك، كُلّ حَاجَة جوَّايا كَانِت بتخُونِّي.

صوت واحد يخلينى اكسب

عوز صوت واحد بسراعه

تلات زياده بقا اقفل ٣٠

البت هتكسبنى

خسرانه فراق صوتين