uz
Feedback
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌👢 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌👢 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌i dunno @O6BObot

Ko'proq ko'rsatish
Eron118 597Toif belgilanmagan
592
Obunachilar
-124 soatlar
-107 kunlar
-2330 kunlar
Postlar arxiv
دلیلی که از تابستون و بهار متنفرم«: https://t.me/d4dose/2966

وجودم جیز جیز شد🙏🏼

کمکککککککککککککککک

هیچی می‌گن ملخ داره زیاد می‌شه

وینونا خودت که خیلی باحال‌تری

عمو نت ضعیفه پاک نکنیا دارم زور میزنم جوین شم

این دنیا یا جای حشراته یا جای من.

سو استفاده خوبیه خدایی قبول کنید

بیاید دیلی‌م عمویی‌ها

درد و بلاتون تو سرم بخدا