ar
Feedback
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌👢 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌👢 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌i dunno @O6BObot

إظهار المزيد
إيران118 597الفئة غير محددة
592
المشتركون
-124 ساعات
-107 أيام
-2330 أيام
أرشيف المشاركات
منم همینطور دوستان

دلیلی که از تابستون و بهار متنفرم«: https://t.me/d4dose/2966

وجودم جیز جیز شد🙏🏼

کمکککککککککککککککک

هیچی می‌گن ملخ داره زیاد می‌شه

وینونا خودت که خیلی باحال‌تری

خوشگل پسر❗️

عمو نت ضعیفه پاک نکنیا دارم زور میزنم جوین شم

این دنیا یا جای حشراته یا جای من.

بچه‌ها از ملخ متنفرم

سو استفاده خوبیه خدایی قبول کنید

بیاید دیلی‌م عمویی‌ها

درد و بلاتون تو سرم بخدا