uz
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

Kanalga Telegram’da o‘tish
747
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+47 kunlar
-4430 kunlar
Postlar arxiv
چشمای خودته؟

سیشدیر

خودت رو که نمیزاری به عکسات پاپیون میزنیم

همین مونده بود مژه هامو پاپیون بزنید

بسهههه چند بار میفرستی

photo content

بله

فرفری

❌ ‌ 𝑨𝒀𝑫𝑰𝑵🛸 ⭕ ? 👈

سیشدیر

موهاتو پاپیون بزنم؟

ولی یکم زیاد باشه عمرا نمیتونم بخورم

نگفتم بدم میاد بود و نبودش تو غذا فرقی نداره برام

اون سری گفتی از نمک بدت میاد؟

یکیو ادمین کنم بیاد حرف بزنه؟ با ریکت بگید

سلام من

سلاممم ایدین

عاشق ریکشن هام

خوبی

سلام