ar
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

الذهاب إلى القناة على Telegram
747
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+47 أيام
-4430 أيام
أرشيف المشاركات
چشمای خودته؟

سیشدیر

خودت رو که نمیزاری به عکسات پاپیون میزنیم

همین مونده بود مژه هامو پاپیون بزنید

بسهههه چند بار میفرستی

photo content

بله

فرفری

❌ ‌ 𝑨𝒀𝑫𝑰𝑵🛸 ⭕ ? 👈

سیشدیر

موهاتو پاپیون بزنم؟

ولی یکم زیاد باشه عمرا نمیتونم بخورم

نگفتم بدم میاد بود و نبودش تو غذا فرقی نداره برام

اون سری گفتی از نمک بدت میاد؟

یکیو ادمین کنم بیاد حرف بزنه؟ با ریکت بگید

سلام من

سلاممم ایدین

عاشق ریکشن هام

خوبی

سلام