uz
Feedback
୨𓏲‌𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆

୨𓏲‌𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆

Kanalga Telegram’da o‘tish

𝗦𝗮𝗳𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲, 𝗣𝘂𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗯𝗲𝘀, 𝗔𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘁𝗵𝗦𝗮𝗻𝘁𝗮 & 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗮𝗺𝗘𝘀𝘁..🤍 🎸🦈 🐯🐶 Anon : @Domesleybot

Ko'proq ko'rsatish
2 173
Obunachilar
-224 soatlar
+517 kunlar
+19830 kunlar
Postlar arxiv
📜🤎🧸 🫧🪼🌊
+1
📜🤎🧸 🫧🪼🌊

شکاره رنگه یا دوست پسر؟

𝖬𝗂𝗇𝗍 𝖬𝖺𝗀𝖺𝗓𝗂𝗇𝖾 𝖷 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
📸 «۳، ۲، ۱، چیک!» مینت، پرث سانتا رو آورده برای بازی «شکار رنگ‌ها» توی پشت‌صحنهٔ فوتوشوت کاور دیجیتال مینت با Burberry! توی این چالش، هر کدومشون باید دنبال چه رنگ‌هایی بگردن و ازشون عکس بگیرن؟ آخرش هم ببینیم عکس‌هایی که گرفتن چطوری شده!💚
#PerthSanta           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

دومیا نیازی به تست دی‌ان‌ای نداره کاملا مشخصه پسر کیه😂😭

𝖣𝗈𝗆𝗂𝗂𝖺 𝖷 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾 ❤️‍🔥:پاهاش انگار هشت متره! شکمشو نشون داد، اوه! لباسشو که زد بالا، سیکس‌پکش یهو معلوم شد؛ آرهه
𝖣𝗈𝗆𝗂𝗂𝖺 𝖷 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
❤️‍🔥:پاهاش انگار هشت متره! شکمشو نشون داد، اوه! لباسشو که زد بالا، سیکس‌پکش یهو معلوم شد؛ آرهه اینه دیگه!
 #Domiia           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

ترجمه اینو از روی ترجمه تایلندی خود یوتیوب زدیم...دیگه یجاهاییش اگه هماهنگ نبود دست ما نیس..

مصاحبه است با GQ تایلند با زیرنویس فارسی چنل رد ثرد گنگ...🦋
اگه یجاهاییش هماهنگ نبود یا اشکال داشت به بزرگی خودتون ببخشید😂😭🤍 #Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

𝖬𝖾𝗅𝖺 𝖲𝗍𝗈𝗋𝗒 𝖴𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
Are you ready?at 6 pm.👀✨
#William           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

𝖯'𝖫𝖾𝗄 𝖲𝗍𝗈𝗋𝗒 𝖴𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
«بازم همدیگه رو دیدیم! هنوز اصلاً فرصت نکردیم دلتنگ هم بشیم 555.»
#Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

𝖯'𝗄𝗈 𝖨𝖦 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾 پسرای نازم😭 پی‌کو عاشقتم🥹 #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
+7
𝖯'𝗄𝗈 𝖨𝖦 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
پسرای نازم😭
پی‌کو عاشقتم🥹 #WilliamEst           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

من خیلی به است افتخار می‌کنم ): این خیلی انتخاب سختی بوده، اون همه چیزش رو گذاشت وسط و تصمیم گرفت ریسک کنه و کلاً حوزه‌ی فعالیتش رو عوض کنه اونم با توجه به اینکه از بچگی و بیشتر عمرش تو شنا بوده...امیدوارم همیشه خوشحال باشه و به اینکه چه آرتیست خوبی شده، افتخار کنه. الان اونقدر تو کارش خوب شده که کسایی که باهاش کار کردن و می‌کنن، ازش به عنوان یه حرفه‌ای بزرگ و عالی یاد می‌کنن

🦈: داشتم با خودم حرف می‌زدم تا اینکه حس کردم: «اوکی، این مسابقه دیگه آخرین مسابقمه.» می‌خواستم کلاه و عینک شنای خودم رو بذارم کنار و تمرکزم رو بذارم روی حرفه بازیگری. ولی راستش رو بخوای، وقتی بحث صنعت سرگرمی پیش اومد، هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم مجبور بشم جدی بگیرمش یا اینکه قرار باشه معروف بشم یا یه چیزی توی این مایه‌ها. حس می‌کردم فقط باید بذارمش برای آینده و اجازه بدم زمان نشون بده که واقعاً برای این راه مناسب هستم یا نه. چون در نهایت، صنعت سرگرمی برام یه چیز کاملاً جدید بود. راستش رو بخوای، توی این صنعت تو هیچ‌چیزی خوب نبودم. مجبور بودم همه‌چیز رو از صفر شروع کنم، چه بازیگری، چه خوانندگی، رقص، آشنایی با آدم‌ها یا ارتباط با غریبه‌ها. حس می‌کردم همه‌چیز برام جدیده و باید همه‌چیز رو از اول شروع کنم. خیلی وقت‌ها ازم می‌پرسن چی سخت‌تره: شنا یا بازیگری. راستش، سختی‌شون با هم فرق داره. من از بچگی شنا می‌کردم، اون‌قدر تمرین کردم تا توش خوب شدم، ولی بعدش آدم‌هایی پیدا شدن که از من بهتر بودن، واسه همین قضیه این بود که چطوری خودم رو حتی بیشتر از این پیشرفت بدم. اما در مورد بازیگری، هیچ کارم خوب پیش نمی‌رفت. مجبور بودم همه‌چیز رو از اول شروع کنم، درست مثل دوران بچگی. ولی من تازه تو سن بالاتر شروع کردم، واسه همین به نظرم کاملاً متفاوته. اما این قضیه به یه نقطه عطف خیلی مهم توی زندگیم تبدیل شد.
لیاقت بهترین چیزارو داری تو پسرم:( #Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

🦈: یکی ازم پرسید: "چه مهارت‌هایی غیر از شنا داری؟" منم جواب دادم: "راستش فکر نکنم هیچ مهارتی داشته باشم." همون لحظه یکم دلم گرفت، چون فهمیدم اون‌قدر از عمرم رو فقط روی شنا و چیزهای مربوط به اون تمرکز کردم که دیگه هیچی نمونده. همون‌جا بود که تازه فهمیدم که چقدر وقتم رو فقط و فقط برای این مسیر گذاشته بودم.
#Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

👤: دلت برای چیِ شنا بیشتر از همه تنگ شده؟ 🦈: دلم برای اون حال خوب و خوشی تنگ شده. واسه اون حس خوشحالی‌ای که شنا بهم می‌داد. اون موقع‌ها، فقط کافی بود برم توی آب که حالم خوب شه. هوای خنک، شنا کردن توی آب سرد... حسیه که شاید دیگه هیچ‌وقت تجربه‌ش نکنم، ولی خیلی دلم براش تنگ شده.
#Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

👤: بهترین خاطره‌ای که از دوران شناگر بودنت داری چیه؟ 🦈: خیلی خاطره‌های خوب دارم. یکی‌شون برمی‌گرده به وقتی ۱۳ سالم بود و توی مسابقات قهرمانی رده‌های سنی جنوب شرق آسیا (SEA Age Championships) که تو سنگاپور برگزار می‌شد، شرکت کرده بودم. یه نماینده از فدراسیون شنا اونجا بود و اعلام کرد هر ورزشکاری که مدال طلا بگیره، ۳۰ هزار بات جایزه نقدی می‌گیره. من مدال طلا رو بردم و اون یه دسته اسکناس کامل رو بهم داد. فقط ۱۳ سالم بود، برای همین به‌شدت ذوق‌زده شده بودم. حتی ازش پرسیدم: «باید پسش بدم؟ واقعاً مال منه؟» اونم گفت آره واقعاً مال خودته و می‌تونی نگهش داری. اولین بار بود که از راه شنا پول جایزه می‌گرفتم. تا پول رو گرفتم، دویدم سمت مامانم و گفتم: «منم جایزه نقدی بردم!» اون لحظه برای من که یه شناگر کوچولو بودم، خیلی هیجان‌انگیز بود.
پسرم:( #Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley