୨𓏲𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆
前往频道在 Telegram
𝗦𝗮𝗳𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲, 𝗣𝘂𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗯𝗲𝘀, 𝗔𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘁𝗵𝗦𝗮𝗻𝘁𝗮 & 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗮𝗺𝗘𝘀𝘁..🤍 🎸🦈 🐯🐶 Anon : @Domesleybot
显示更多2 179
订阅者
-424 小时
+487 天
+20030 天
帖子存档
2 176
𝖯𝗋𝗈𝗏𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖷 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
بهش گفتن انواع کیس هارو انجام بده اولم بهش گفتن جوب شالام (کیس کوسهای) چقدر کیوت همرو رفت😂😭#William ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
اینکه است میگه وقتی پیش ویلیامه هیچوقت حس نمیکنه که نادیده گرفته شده، یادم میندازه که:
- چطور تو افتر پارتیِ تریلر آزمایشی تمپو، ویلیام است رو تو عکس جا داد، چون دیگه ویلیام و است نبودن، ویلیاماست بودن. - چطور تو اولین ایونت عمومیشون به عنوان زوج، ویلیام است رو کشید سمت خودش تا موقع ملاقات با فنها کنارش باشه چون میدونست است استرس داره (در حالی که بقیه زوجها جدا جدا این کار رو میکردن). - چطور تو هر کنسرت لایکن که است میره، ویلیام همیشه حواسش هست که با صدای بلند تو جمعیت بهش توجه کنه. - چطور بدون اینکه از هم جدا بشن با هم میرن بیرون، لباس ست میپوشن چون برای اونا تیپ ست زدن خیلی مهمه، حتی با اینکه وقت نکردن زیاد اونجا بمونن (به خاطر پرواز برای فنمیتینگهاشون).#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🎸: خیلی ممنون که امروز اومدین ما رو ببینید. خودتون میدونید، این جایی که الان هستیم، اسپانیا، خیلی از تایلند دوره. اصلاً یه چیز غیرممکنی به نظر میرسید که قراره این همه فن داشته باشیم. 🎸: ما هم شما رو دوست داریم (به یه وستی) 🎸: پس خیلی ممنون بابت تمام حمایتهاتون، اینکه امروز اومدین، اینکه تو ایکس (توییتر) برامون توییت زدین و با هم در ارتباط بودیم. امیدواریم دفعه بعد که میایم ببینیمتون، یه جای بزرگتر باشه. 🦈: از وقتی فهمیدم دارم میام اسپانیا، میخواستم یه جمله بگم:I’m not in pain anymore because I’m in Spain 🦈: خب، بیاید جدی باشیم. از همهتون ممنونم که امروز اومدین ما رو ببینید. فکر کنم واسه اکثرتون اولین بار باشه. به اونایی که برای اولین بار ملاقاتشون کردیم، فقط میخوام بگم که خیلی خوشحالیم که بالاخره از نزدیک دیدیمتون. و به اونایی که از خیلی وقت پیش وستی بودن، فقط میخوام بگم ممنون که همیشه بهمون عشق و حمایت دادین. وقتی دیدم این همه آدم اومدن ما رو ببینن، از شدت شوک زبونم بند اومده بود. خیلی خوشحالیم و امیدوارم دفعه بعد بتونیم برگردیم و وستیهای بیشتری رو ببینیم.#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
💬: تو فوتبالت خوبه؟ 🎸: میبینیم (۲ بار) 💬: تو چی است؟ 🦈: اون خوبه ولی من نهاشاره میکنم به کاستوم پارتی اوتینگ که است فوتبال دوست نداشت ولی بخاطر ویلیام تم فوتبالی زدن.. #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🎸: خیلی ممنون که امروز اومدین ما رو ببینید. خودتون میدونید، این جایی که الان هستیم، اسپانیا، خیلی از تایلند دوره. اصلاً یه چیز غیرممکنی به نظر میرسید که قراره این همه فن داشته باشیم. 🎸: ما هم شما رو دوست داریم (به یه وستی) 🎸: پس خیلی ممنون بابت تمام حمایتهاتون، اینکه امروز اومدین، اینکه تو ایکس (توییتر) برامون توییت زدین و با هم در ارتباط بودیم. امیدواریم دفعه بعد که میایم ببینیمتون، یه جای بزرگتر باشه. 🦈: از وقتی فهمیدم دارم میام اسپانیا، میخواستم یه جمله بگم:I’m not in pain anymore because I’m in Spain 🦈: خب، بیاید جدی باشیم. از همهتون ممنونم که امروز اومدین ما رو ببینید. فکر کنم واسه اکثرتون اولین بار باشه. به اونایی که برای اولین بار ملاقاتشون کردیم، فقط میخوام بگم که خیلی خوشحالیم که بالاخره از نزدیک دیدیمتون. و به اونایی که از خیلی وقت پیش وستی بودن، فقط میخوام بگم ممنون که همیشه بهمون عشق و حمایت دادین. وقتی دیدم این همه آدم اومدن ما رو ببینن، از شدت شوک زبونم بند اومده بود. خیلی خوشحالیم و امیدوارم دفعه بعد بتونیم برگردیم و وستیهای بیشتری رو ببینیم.#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🤍: به نظرت بزرگترین رد فلگ توی یه پسر چیه؟ 🦈: به نظرم خیانت کردن، هم عاطفی هم فیزیکی. 🎸: دعوا کردن با تو؟ 🦈: خشونت فیزیکی؟ 🎸: خشونت فیزیکی#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
این وستی ازشون پرسیدن که تو یک سال گذشته چقدر پیشرفت کردن و چقدر بهشون افتخار میکنیم، بعد ازشون پرسیده که وقتی به عقب نگاه میکنن، به چه چیزی در مورد همدیگه بیشتر افتخار میکنن. 🦈: خب، به نظر من، اون... من به بازیگریش افتخار میکنم. ما توی تمپو خونتی و منیاک با هم بازی کردیم. من پیشرفتش رو دیدم و فکر میکنم این باعث شده شیمی بینمون توی هر کاراکتر بهتر بشه و خیلی هم حال میده. 🎸: همونطور که دفعه قبل تو آلمان، توی فرانکفورت گفتم، من واقعاً بهش افتخار میکنم، به مهارت خوانندگیش. اون هر بار که فرصت خوندن پیدا کرده، واقعاً پیشرفت کرده.#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
💬: انگار رابطه خیلی قشنگی با هم دارید، ارزشمندترین چیزی که موقع کار کردن با هم از همدیگه یاد گرفتید چیه؟ 🦈: برای من، تنها نبودنه. چون همونطور که خیلیا میدونید من تا مدتها هیچ پارتنری نداشتم و بعد که با اون همگروه شدم، انگار وارد یه محدوده امن شدم که پیداش کرده بودم. فکر میکنم خیلی ارزشمنده. 🤍: چه قشنگه چه قشنگه 🎸: *خجالتزده* 🎸: برای منم شبیه همینه. منم قبلاً هیچ پارتنری نداشتم، واسه همین اون کسیه که حواسش به همه کارهایی که کردم هست. مثلاً هر جزئیاتی که برام مهم بود، اون همیشه حواسش بهش بوده. همیشهالهی بمیرم:) #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
+1
𝖯'𝗄𝗈 𝖲𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
پیکو: خیلی گشنمهههه❤️چقدر خوشگلن الهی بمیرم:( #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
