uz
Feedback
𝐌𝐢𝐚 𝐝𝐢𝐚𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞

𝐌𝐢𝐚 𝐝𝐢𝐚𝐥𝐨𝐠𝐮𝐞

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Eron201 841Toif belgilanmagan
335
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
نه ما می‌مانیم و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت... غصه هم می‌گذرد :) ‌ میا دیالوگ

حیرت آوره که انسان به هرچیزی عادت میکنه... ‌ میا دیالوگ

میگه که نیمه‌های راه دیدم نارفیقی می‌کنند ترکشان کردم شده نامم رفیق نیمه راه ‌ میا دیالوگ

بچه‌های اینجا قراره سبک محتوای پیج یکم تغییر کنه

اگر روزی رسید که نبودم اگر احساس تنهایی کردی من هستم ، فقط به ماه نگاه کن قلبم 🫀

لطفا طوری زندگی نکنید همچین حسرتی داشته باشید ، توی هر سنی که هستید زندگی کنید همونطور که میخواید ، همونطور که بهش فکر میکنید.

شاید تو کافی بود ولی باعث شدی من احساس کنم کافی نیستم 💔

یک فنجان چای با تو خاطره شد ، هر فنجان چای بی تو ادرار...

CODE 11 ⬆️

گرچه زخم روی تن و روح تو بود اما دردش تا استخوان های من هم رسید :) ‌ @rapunzelEdit