335
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
335
نه ما میمانیم و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت...
غصه هم میگذرد :)
میا دیالوگ
335
میگه که نیمههای راه دیدم نارفیقی میکنند
ترکشان کردم شده نامم رفیق نیمه راه
میا دیالوگ
335
لطفا طوری زندگی نکنید همچین حسرتی داشته باشید ، توی هر سنی که هستید زندگی کنید همونطور که میخواید ، همونطور که بهش فکر میکنید.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
